Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de soundbar hisense verbinden?

• May 8, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi, 

Ik heb een tv en nu ook een soundbar van hisense. tv is te bedienen met de kpn afstandbediening maar de soundbar en dus het geluid niet. 

Nogal zonde om alleen voor het geluid een andere afstandsbediening te moeten gebruiken, kpn kan me niet verder helpen. Weet iemand hier een manier om een hisense soundbar te koppelen aan een kpn afstandsbediening? 

Beste antwoord door PeterG

Klopt, er werd mij aangeraden om de vraag hier te stellen of iemand misschien een oplossing wist.. 

Als het merk niet in de audio lijst staat kan het echt niet met de kpn afstandsbediening. Dan kan je het volume echt alleen met de bijgeleverde afstandsbediening wijzigen.

Audio van Hisense is niet ondersteund. Voor dit merk is er ook niet het truukje met een '’moederbedrijf'’ want dit is het moederbedrijf.

TV's worden wel ondersteund.

Zit je met de aankoop van de soundbar nog in de herroepingstijd van 14 dagen? Dan kun je 'm nog ruilen bij de winkel voor een merk wat wel in de lijst kpn.com/hc staat.

Welke afstandsbediening heb je trouwens. Want voor audio apparatuur (niet Hisense dus) moet dat wel de T4H afstandsbediening zijn.

Als de Hisense soundbar met HDMI ARC / CEC met de televisie is verbonden zou het volume wel kúnnen werken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 8, 2025

Voor een aantal merken audio apparatuur kan de kpn afstandsbediening het geluidsvolume regelen.

Helaas zit het audio merk (voor) Hisense daar niet bij.

http://kpn.com/hc (pdf met audio codes)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

Klopt, er werd mij aangeraden om de vraag hier te stellen of iemand misschien een oplossing wist.. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Als het merk niet in de audio lijst staat kan het echt niet met de kpn afstandsbediening. Dan kan je het volume echt alleen met de bijgeleverde afstandsbediening wijzigen.

Audio van Hisense is niet ondersteund. Voor dit merk is er ook niet het truukje met een '’moederbedrijf'’ want dit is het moederbedrijf.

TV's worden wel ondersteund.

Zit je met de aankoop van de soundbar nog in de herroepingstijd van 14 dagen? Dan kun je 'm nog ruilen bij de winkel voor een merk wat wel in de lijst kpn.com/hc staat.

Welke afstandsbediening heb je trouwens. Want voor audio apparatuur (niet Hisense dus) moet dat wel de T4H afstandsbediening zijn.

Als de Hisense soundbar met HDMI ARC / CEC met de televisie is verbonden zou het volume wel kúnnen werken.