Wij gebruiken Digitenne op de camping. Het nieuwe kastje werkt prima, alleen de zenders 4/8 ontbreken. Van alles gedaan: re-setten, re-scannen, fabrieksinstellingen terug, nacht aan laten staan, handmatig zenders zoeken, niets helpt. Antenneontvangst is 100%, de andere zenders komen luid en duidelijk door. Maar...onze buren aan beide kanten hebben ook Digitenne, ook een nieuw kastje en wél de zenders 4/8. Toen hebben we ons kastje bij de buren aangesloten en ineens ook daar geen zenders 4/8. Software versie van beide kastjes is 32. Zou het aan het kastje kunnen liggen? Vraag voorgelegd aan KPN telefonische helpdesk, maar dat kon niet. Ze kenden het probleem, maar wisten geen oplossing, “Jammer, maar helaas. Goedenavond”. Zijn hier mensen die ons wél kunnen helpen?
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Buren wel, wij niet. Zenders kwijt met Digitenne
Beste antwoord door Jorrell
We zijn eruit, via de telefonische helpdesk. Het feit dat ons basis abonnement op NEE stond, maakte het verschil. Van afstand heeft de medewerker dat op JA gezet, en nadat we even de stroom eraf hebben gehaald, bleken de zenders 4-8 aanwezig. Helpdesk medewerker blij, want het probleem was bekend, maar er was nooit gekeken naar de abonnement status.....
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.