Beantwoord
Geen tot slecht digitenne signaal in Drenthe
Kan iemand mij vertellen waarom Ned. 1,2,3 100% ontvangst geven en rtl 4, 5, sbs 6 rtl7 en 8 is net een flipperkast. Dan wel signaal dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet. Ik word er dol van. De overige zenders geven meestal geen problemen. En overdag heb ik een beter signaal dan in de avond.
Beste antwoord door Noordzee
Jouw camping zit vlak bij mijn woonplaats. Valthermond ligt in een gebied waar officieel geen Digitenne-ontvangst mogelijk is.
Zelf heb ik alleen maar ontvangst doordat ik de antenne bovenop mijn dak heb gezet.
De NPO-zenders lukken bij ons wat beter, komt ook doordat deze via een laag kanaal worden uitgezonden.
Als je echt voor een goede ontvangst wilt gaan, zou je een betere antenne kunnen aanschafffen, b.v. Een Funke Yagi.
Mogelijkheid 2 is dat je FTA-ontvanger koopt in Duitsland. DeZe ontvangers werken prima voor alleen de NPO.
Of je installeert een schotel.
Bekijk origineelZelf heb ik alleen maar ontvangst doordat ik de antenne bovenop mijn dak heb gezet.
De NPO-zenders lukken bij ons wat beter, komt ook doordat deze via een laag kanaal worden uitgezonden.
Als je echt voor een goede ontvangst wilt gaan, zou je een betere antenne kunnen aanschafffen, b.v. Een Funke Yagi.
Mogelijkheid 2 is dat je FTA-ontvanger koopt in Duitsland. DeZe ontvangers werken prima voor alleen de NPO.
Of je installeert een schotel.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.