Hoi!
Gister heb ik een tweede digitenne kast besteld om zo op meer plekken in huis voetbal te kunnen kijken, want ik beschik over het ESPN Compleet pakket.
Zo makkelijk als dat het Digitenne kastje was geïnstalleerd, zo moeilijk is het om ESPN daadwerkelijk te ontvangen.
Omdat dit niet werkte zoals gehoopt heb ik aan de bel getrokken en gebeld naar KPN, waar ik werd geholpen door een vrouw die mij vertelde dat ze een update heeft uitgevoerd waardoor ik ook op dit Digitenne Kastje ESPN moest ontvangen.
Al tijdens het bellen veranderde er niets, ik heb mevrouw verteld opnieuw kanalen te gaan zoeken met hoop om ESPN te ontvangen na afloop.
Wederom geen ESPN voor mij…
Nogmaals gaan bellen, deze keer kreeg ik een meneer aan de lijn die mij vertelde dat ik voor een tweede Digitenne Ontvanger een twééde pakket moest aanschaffen (2x €9,99 per maand voor 1 huishouden??🤔🤔). Dit antwoord had ik niet verwacht, zeker niet na het eerste telefoontje met mevrouw.
Wanneer ik op zender 24 sta krijg ik foutcode: ’E160-0’ of ‘Informatie; Geen Digitenne Signaal’. Terwijl als ik de tv niet van zender verander er toch af en toe voetbal beelden tussendoor komen haperen.
Wie kan mij helpen?