Skip to main content
Beantwoord

Digitenne abonnement aanpassen van 3 naar 2 duurder?

• February 17, 2021
  • 3 reacties
  • 250 keer bekeken

Ik heb daarstraks gebeld naar de KPN, want ik wil ipv 3 Digitenne aansluitingen er 2. Word er me meegedeeld dat als ik 2 Digitenne aansluitingen wil ik meer moet betalen nl. 18 euro voor het Digitenne abonnement. Op mijn vraag als er iemand 2 Digitenne aansluitingen wil, dat deze beter er 3 kan bestellen omdat dit goedkoper is werd dit bevestigd. Vind dit heel vreemd.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @tsnijder ,

Ik vraag me af of je goed bent voorgelicht. 

Als je een abonnement hebt op interactieve TV van KPN, dan betaal je 5 euro per maand voor een extra Digitenne ontvanger. En als je twee Digitenne-ontvangers wilt, dan betaal je bv 10  euro per maand extra etc….

Heb je een Digitenne-only abonnement ? Dan betaal je 18 euro per maand voor de eerste ontvanger. Een extra ontvanger is dan ook 5 euro. Dus 23 euro voor twee ontvangers en 28 euro voor drie ontvangers. 

Inhoud basispakket Digitenne-only)

• 1 TV aansluiting (HD-TV-ontvanger)
  • 30 TV-zenders in HD-kwaliteit + 28 radiozenders
    Meer informatie

KPN_Digitenne400x250.jpeg

Extra TV's aansluiten

Ontvang Digitenne op maximaal 2 extra TV's

Extra HD TV-ontvanger

+ € 5,00 per stuk /mnd

Uitbreiding zenderpakket

espnlogoblacktransparent.png

Sportpakket (ESPN2)
*Maandelijks opzegbaar+ € 9,99 /mnd

Meer informatie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 17, 2021

Hallo @tsnijder ,

Ik vraag me af of je goed bent voorgelicht. 

Als je een abonnement hebt op interactieve TV van KPN, dan betaal je 5 euro per maand voor een extra Digitenne ontvanger. En als je twee Digitenne-ontvangers wilt, dan betaal je bv 10  euro per maand extra etc….

Heb je een Digitenne-only abonnement ? Dan betaal je 18 euro per maand voor de eerste ontvanger. Een extra ontvanger is dan ook 5 euro. Dus 23 euro voor twee ontvangers en 28 euro voor drie ontvangers. 

Inhoud basispakket Digitenne-only)

• 1 TV aansluiting (HD-TV-ontvanger)
  • 30 TV-zenders in HD-kwaliteit + 28 radiozenders
    Meer informatie

Extra TV's aansluiten

Ontvang Digitenne op maximaal 2 extra TV's

Extra HD TV-ontvanger

+ € 5,00 per stuk /mnd

Uitbreiding zenderpakket

espnlogoblacktransparent.png

Sportpakket (ESPN2)
*Maandelijks opzegbaar+ € 9,99 /mnd

Meer informatie

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2021

Dat vermoeden heb ik ook. Ik zal maar weer eens contact met ze opnemen misschien dat ik dan een andere medewerker krijgt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2021

Na opnieuw bellen is het naar tevredenheid opgelost. Het kastje moet teruggestuurd worden en de abonnement word met 5 euro verlaagd.