Omdat we tussen twee verhuizingen tijdelijk in een vakantiehuisje zitten hebben we een tijdelijk pakket aangevraagd. Nu hebben we een digitenne ontvanger gekregen maar geen antenne. Hoort dit zo?
Heb geen zin om weer met KPN te bellen. Al drie keer gebeld omdat ons pakket verdwenen was. Afgelopen zaterdag zelfs twee uur…… Hopelijk krijgen we zo antwoord op onze vraag. Alvast dank.
Beste antwoord door GerritS76
Als ik kijk naar de installatiehandleidingen van de ZXV7200 en de RBX2800 Digitenne ontvangers dan worden beide gewoon met een antenne geleverd. In principe zou je de volgende spullen moeten hebben:
Bovenin de antenne, rechts de afstandsbediening en onderin de ontvanger.
Als de antenne echt ontbreekt kan je het beste met KPN Klantenservice bellen op 0800-0402, dit kan van 8:00 tot 20:00 van Maandag t/m Vrijdag en Zaterdag van 8:00 tot 17:00.
Als ik kijk naar de installatiehandleidingen van de ZXV7200 en de RBX2800 Digitenne ontvangers dan worden beide gewoon met een antenne geleverd. In principe zou je de volgende spullen moeten hebben:
Bovenin de antenne, rechts de afstandsbediening en onderin de ontvanger.
Als de antenne echt ontbreekt kan je het beste met KPN Klantenservice bellen op 0800-0402, dit kan van 8:00 tot 20:00 van Maandag t/m Vrijdag en Zaterdag van 8:00 tot 17:00.
Je kunt 0800-0402 bellen en dan inspreken "Digitenne". Of je gaat langs bij een KPN-winkel. Daar hebben ze apparatuur van Digitenne normaliter op voorraad.
Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne?
Zou je verder het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ga ik doen en hopen dat ik iemand aan de lijn krijg😉.
Bedankt voor je antwoord.
Mvg, Saskia
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.