Na een lange tijd met iemand samen alles in 1 van KPN gehad te hebben, heb ik sinds 2 maanden na een contract overname zelf alleen nog mobiel van KPN. Ik heb bij het afsluiten van het huidige abonnement spotify premium genomen (ook altijd voor betaald). Alleen is sinds de contract overname mijn spotify account overgegaan naar FREE en nu krijg ik premium niet meer aangemeld. Als ik via kpn.com/spotify activeren probeer om via mijn KPN id in te loggen, krijg ik de melding dat er bij dit ID geen spotify abonnement is. Iemand dit ook gehad en op kunnen lossen?
Beantwoord
Spotify Premium werkt niet meer
Beste antwoord door Shyrin van KPN
Dank voor jouw reactie!
Je zegt hier:
Desi84 schreef:
Als ik inlog met mijn KPN id op kon.com/spotify.aanmelden.com krijg ik nog steeds de melding dat ik geen spotify aan mijn account heb toegevoegd (betaal er wel voor)
even voor de duidelijkheid: je gebruikt wel de link: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm ?
Wil jij ook jouw klantgegevens toevoegen in jouw Forum profiel, dan kijk ik met jou mee. Graag de volgende gegevens:
- Jouw volledige naam en geboortedatum
- Klantnummer
- 06 nummer
- Postcode en huisnummer
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.