Ik heb een transpeed mediabox ( 8 Gb ram, 128Gb storage) waar tot gisteravond Itv van KPN prima op draaide.
Nu krijg ik ( ook na herinstallatie)geen beeld meer , enkel geluid.
Geen beeld betekend hier wel het KPN logo , maar niet de beelden die bij de uitzending horen.
Transpeed hangt bekabeld en met wifi aan netwerk, andere apps geven wel het TV beeld van bv Ned 1 goed door.
Storing zit dus in de app op de mediabox want op mijn telefoon krijg ik wel beeld en geluid, echter ik zie geen mogelijkheid om die aan een Hitachi TV te koppelen.
Wie kan mij verder helpen??
Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Maja van KPN
azwartkruis schreef:
@ Maja, ik zie wel bij Nu op TV een beeld wat er nu per zender uitgezonden wordt.
Klik ik op 1 van de zenders hoor ik het bijgevoegde geluid maar zie dat logo.
Hmm ok, gebeurt dat ook bij het terugkijken (via de gids of opnames) of alleen bij live tv kijken? En is dit echt bij álle zenders het geval?
Verder geef je aan dat een herinstallatie niet geholpen heeft. Wat heb je precies opnieuw geïnstalleerd?
azwartkruis schreef:
Ik heb n vraag uitstaan bij helpdesk hardware leverancier , maar verwacht geen hulp aangezien BV Ziggo en Kodi prima werken.
Heeft dit nog iets opgeleverd? Dit apparaat zal inderdaad niet binnen onze normale ondersteuning vallen dus ik heb geen specifieke kennis in huis om je hier verder mee te helpen 😬
Zo'n aliexpress achtige box is nu ook niet het meest je van het,.. Zijn goedkoop. Er zit een soort van Android op. Maar is geen officiële versie. En het is allemaal vrij basic. Ik denk ook niet dat kpn dit type in hun tv app ondersteuningslijst heeft staan.
@ Maja, ik zie wel bij Nu op TV een beeld wat er nu per zender uitgezonden wordt.
@JeroenB22, als dit vanaf begin was heb je misschien! een punt , maar de box heeft maandenlang prima gewerkt, net als meerdere zgn Ali boxjes.in het verleden.
Ik heb n vraag uitstaan bij helpdesk hardware leverancier , maar verwacht geen hulp aangezien BV Ziggo en Kodi prima werken.
Hmm ok, gebeurt dat ook bij het terugkijken (via de gids of opnames) of alleen bij live tv kijken? En is dit echt bij álle zenders het geval?
Verder geef je aan dat een herinstallatie niet geholpen heeft. Wat heb je precies opnieuw geïnstalleerd?
azwartkruis schreef:
Heeft dit nog iets opgeleverd? Dit apparaat zal inderdaad niet binnen onze normale ondersteuning vallen dus ik heb geen specifieke kennis in huis om je hier verder mee te helpen 😬
Heb je de mediabox zelf al eens herstart/gereset? En daarna de app opnieuw installeren? Veel meer trucjes dan dit kan ik zelf eigenlijk niet bedenken dus ik hoop dat dit nog een verschil maakt!
Nope, dat zit in mijn standaard-riedel van maatregelen bij problemen.
Zal op mn slaapkamer in nood wel streamen naar TV vanaf mijn telefoon.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.