Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 494 bij activeren Viaplay account

  • August 19, 2022
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Het lukt mij niet om mijn viaplay account te activeren. Hij geeft de foutcode 494 aan.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Activeren via play, welkom op ons forum! Is het in de tussentijd nog gelukt je Viaplay te activeren?
In ons verzameltopic kun je hier alles over vinden!

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • August 19, 2022

@Activeren via play Bent u verbonden met het thuisnetwerk als u dat probeert ?

Let op: je moet verbonden zijn met je internetverbinding thuis (wifi of met een kabel) om Viaplay bij KPN te activeren (zet ook je VPN uit). Zet op je smartphone ‘mobiel internet’ tijdelijk uit en wifi aan voordat je activeert.


Ik ben verbonden met mijn eigen wifi netwerk. Verder heb ik mijn internet uit staan. 


  • August 19, 2022

Ik ben verbonden met mijn eigen wifi netwerk. Verder heb ik mijn internet uit staan. 

Als je internet uit hebt staan, heb je ook geen wifi, toch?

 


Ik bedoel mijn mobiel internet

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 24, 2022

Hoi @Activeren via play, welkom op ons forum! Is het in de tussentijd nog gelukt je Viaplay te activeren?
In ons verzameltopic kun je hier alles over vinden!

 


Ja, het is ondertussen gelukt. Het was tijdelijk erg druk