Skip to main content
Beantwoord

Sinds we Videoland 2 hebben, veel problemen met vastlopen en traagheid

  • 1 oktober 2022
  • 9 reacties
  • 280 keer bekeken

Hallo sins we de Videoland v2 hebben is het prrobleem alleen maar groter geworden met vast lopen en traag heid met reageren met pauze en plat enz wanneer word dit opgelost word er gek van 

Beste antwoord door Maja van KPN

Goedemiddag,

Er worden door meer klanten problemen met de V2 app gemeld, en er loopt momenteel een onderzoek. Zodra daar meer over bekend is, laat ik het hier weten! Hopelijk is snel duidelijk wat de oorzaak én oplossing zullen zijn, zodat jullie weer fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de app!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 oktober 2022

Bij ons ook echt een drama…. vanaf dat v2 in de lucht is loopt hij vast en stoort veel. Elke keer het kastje opnieuw opstarten en dan gaat het wel weer even.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14828 reacties
  • 11 oktober 2022

Mijn excuus @Mazda2022, op de 1 of andere manier is jouw topic tussen wal en schip geraakt waardoor we hem nu -na de nieuwe reactie- pas weer zien 😬

Ervaar je deze problemen nog steeds? En hoe zit dat bij jou @Jeroentjeb?

@Marcus Muller aangezien jij niet alleen met Videoland problemen ervaart maar ook met Amazon en Netflix: zou jij je ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen en ik hoop dat dit bij jou voor verbetering gaat zorgen!


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 oktober 2022

@Maja_  wij hebben nog steeds dat de V2 app van videoland vast loopt. vooral als je een keer wat hebt moeten spoelen of op pauze hebt gezet. Dan moet je de box opnieuw opstarten en dan werkt het wel weer.


CvB1971
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 oktober 2022

Hier ook alleen maar ellende met de v2 app. Ook elke keer media box moeten herstarten. Had de stille hoop dat het met de glasvezel verbinding beter zou zijn, helaas.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14828 reacties
  • Antwoord
  • 14 oktober 2022

Goedemiddag,

Er worden door meer klanten problemen met de V2 app gemeld, en er loopt momenteel een onderzoek. Zodra daar meer over bekend is, laat ik het hier weten! Hopelijk is snel duidelijk wat de oorzaak én oplossing zullen zijn, zodat jullie weer fatsoenlijk gebruik kunnen maken van de app!


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 januari 2023

Beste kpn

 

We zijn nu inmiddels 2 maanden verder, zo ook dus met het abonnementsgeld, en het vastlopen wordt steeds erger. 

Ik baal hier enorm van want sinds het de V2 app is geworden is het kijken met zeer grote regelmaat géén pretje meer. 

Het opstarten alleen al duurt al ruim 2 minuten als het niet meer is, daar komt dan nog bij het starten van hetgeen je wilt kijken.  

 

Ik zou heel graag willen weten hoe dit opgelost gaat worden. Kijk dagelijks Videoland en ervaar bijna dagelijks deze problemen

Hoor heel graag wat de oplossing in deze gaat worden. 

 

PS: ik kijk via 2 kpn kastjes naar jullie (beneden en boven).

 

Groet miss beetle


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 januari 2023

Ook hier alleen ellende met Videoland!!!! Vastlopen, box dagelijks opnieuw opstarten. En inderdaad  ...abonnementgeld gaat gewoon door.Gebeld met KPN, kom je ook niet verder mee. Herstarten, updaten....daar zit het probleem niet. Kijk het nog even aan, aangezien KPN met een oplossing zou komen vorig jaar?🤔 En anders wordt het overstappen naar een andere provider.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 januari 2023

Hier ook ellende. We hebben twee keer via de npo app iets gekeken. Viel midden in een serie stil. Nu met Videoland helemaal bal. Al tig keer het kastje gereset. Netflix nooit een probleem. Iedereen krijgt al maanden hetzelfde antwoord als ik het zo eens teruglees. 

Ik ga Videoland opzeggen deze maand!

 

 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14828 reacties
  • 22 januari 2023

Hi allen, jammer dat jullie hier (nog steed) problemen mee ervaren 🙁

Niet iedereen heeft hier last van, daardoor is het erg lastig geweest om precies te achterhalen wat er gaande is, het lijkt er echter op dat we hier nu de goede richting mee in zijn geslagen en er worden momenteel dingen getest. Ik hoop dat ik hier snel meer over kan vertellen, weet in ieder geval dat we hier nog steeds mee bezig zijn en jullie niet zijn vergeten!