Skip to main content
Beantwoord

Reclame ondanks Spotify Premium Familiy

  • October 13, 2022
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

We hebben een Premium Family account, via KPN. Dat zie ik terug in de Spotify-app en in webbrowser na inloggen.

Betalingen netjes gedaan. 

Toch hebben we sinds enige tijd reclame tussendoor. 

Wat is er misgegaan en vooral, hoe wordt dit opgelost?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @ERvdK, welkom op ons forum!

Bij spotify Premium of Family hoor je inderdaad geen reclame te hebben. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien met een ander account bent ingelogd dan je premium account of je account niet gekoppeld is aan je family.

Inhoudelijk kan ik aan de spotify kant niet met je meekijken maar als je inlogt op www.spotify.com kun je je family en licenties beheren.
Als je er daar niet helemaal uit komt kun je het beste even contact opnemen met spotify zelf via support.spotify.com/nl/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2022

Hoi @ERvdK, welkom op ons forum!

Bij spotify Premium of Family hoor je inderdaad geen reclame te hebben. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien met een ander account bent ingelogd dan je premium account of je account niet gekoppeld is aan je family.

Inhoudelijk kan ik aan de spotify kant niet met je meekijken maar als je inlogt op www.spotify.com kun je je family en licenties beheren.
Als je er daar niet helemaal uit komt kun je het beste even contact opnemen met spotify zelf via support.spotify.com/nl/