Momenteel heb ik het onderstaande als status bij Spotify,
Op de factuur is er niets zichtbaar over Spotify family.
Spotify Family staat wel aan bij entertainment. Telefonisch kom ik er met KPN niet uit en verwijzen ze me hierheen…….
Zou je dit kunnen (laten) oppakken?
bedankt!
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Alex van KPN
Hi Miranda, welkom hier.
Zo te zien is de bestelling goed doorgelopen aangezien wel aan staat. Daarom ook voor jou: Goed om te weten: Bij upgrade van actieve Spotify Premium naar Spotify Family komt de activatie e-mail pas na afloop van de abonnementsperiode van Spotify Premium. Deze datum vind je op de factuur, en is de periode waarvoor je alvast hebt betaalt. Aan het einde van die periode wordt het Family. Welke datum zie je op de laatste factuur? Dit is bijvoorbeeld wat ik zie:
Zo te zien is de bestelling goed doorgelopen aangezien wel aan staat. Daarom ook voor jou: Goed om te weten: Bij upgrade van actieve Spotify Premium naar Spotify Family komt de activatie e-mail pas na afloop van de abonnementsperiode van Spotify Premium. Deze datum vind je op de factuur, en is de periode waarvoor je alvast hebt betaalt. Aan het einde van die periode wordt het Family. Welke datum zie je op de laatste factuur? Dit is bijvoorbeeld wat ik zie:
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.