Skip to main content
Beantwoord

Mijn Spotify account werkt niet

• January 7, 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi,

Sinds enkele maanden heb ik een Spotify Premium account, maar al vanaf het begin heb ik moeilijkheden om in te loggen. Ik had spotify eerst via hun en dit later overgezet via kpn, maar dit liep al vanaf het begin niet goed. Via mijn mobiel kan ik helemaal geen contact maken, er wordt dan gezegd dat mijn emailadres niet bestaat. Ik heb toen maar een heel nieuw account aangemaakt, met dezelfde gevolgen. Als ik wil inloggen dan staat er: Oeps, er is een foutje gemaakt, vraag hulp. en dat gaat dus niet, want alle antwoorden die ik krijg beginnen met: ga naar je account en daar kan ik dus nu net niet inkomen. Ook weet ik niet of ik met dit probleem nu bij spotify moet zijn of bij kpn, want ik zie vrij vaak als er problemen zijn, dat je bij kpn moet zijn.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rhand_Altor. Vervelend dat je problemen hebt met het inloggen op je Spotify-account. Ik zou zeggen dat je in dit geval bij Spotify moet zijn. Dit account heb je namelijk bij Spotify aangemaakt met een gebruikersnaam/e-mailadres en wachtwoord. Het enige wat je bij KPN kunt aanvragen is een upgrade naar Premium of Family. We kunnen je account niet vergrendelen of opzeggen. 

Ik lees ook dat je een heel nieuw account hebt aangemaakt. Dan betwijfel ik nu wel of je dan inlogt met het Spotify-account wat wij voor je hebben geupgrade naar Premium. Dat kan namelijk niet overgezet worden zonder dat je eerst Spotify Premium bij ons uitzet.

Ik raad je aan om een wachtwoord reset te doen met je eerste Spotify-account wat je hebt gebruikt bij de activatie van Spotify Premium. Hopelijk lukt het daarna wel om in te loggen. Mocht dat niet lukken dan raad ik aan om contact te zoeken met Spotify door te mailen met support@spotify.com of ze een bericht te sturen via Facebook. 

Wat wij kunnen doen is Spotify Premium voor je uitzetten, zodat je Spotify account weer naar Free gaat. Daarna kun je Spotify Premium weer aanzetten bij ons en ontvang je een nieuwe activatielink. Alleen dien je dan natuurlijk wel in te kunnen loggen op één van Spotify-accounts. Of je kunt weer een geheel nieuw Spotify-account aanmaken. Hoe je Spotify uit en aanzet kun je hier lezen. 

Laat maar weten of ik nog iets voor je kan doen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 10, 2025

Hoi ​@Rhand_Altor. Vervelend dat je problemen hebt met het inloggen op je Spotify-account. Ik zou zeggen dat je in dit geval bij Spotify moet zijn. Dit account heb je namelijk bij Spotify aangemaakt met een gebruikersnaam/e-mailadres en wachtwoord. Het enige wat je bij KPN kunt aanvragen is een upgrade naar Premium of Family. We kunnen je account niet vergrendelen of opzeggen. 

Ik lees ook dat je een heel nieuw account hebt aangemaakt. Dan betwijfel ik nu wel of je dan inlogt met het Spotify-account wat wij voor je hebben geupgrade naar Premium. Dat kan namelijk niet overgezet worden zonder dat je eerst Spotify Premium bij ons uitzet.

Ik raad je aan om een wachtwoord reset te doen met je eerste Spotify-account wat je hebt gebruikt bij de activatie van Spotify Premium. Hopelijk lukt het daarna wel om in te loggen. Mocht dat niet lukken dan raad ik aan om contact te zoeken met Spotify door te mailen met support@spotify.com of ze een bericht te sturen via Facebook. 

Wat wij kunnen doen is Spotify Premium voor je uitzetten, zodat je Spotify account weer naar Free gaat. Daarna kun je Spotify Premium weer aanzetten bij ons en ontvang je een nieuwe activatielink. Alleen dien je dan natuurlijk wel in te kunnen loggen op één van Spotify-accounts. Of je kunt weer een geheel nieuw Spotify-account aanmaken. Hoe je Spotify uit en aanzet kun je hier lezen. 

Laat maar weten of ik nog iets voor je kan doen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2025

Bedankt voor de info, Ik stop er eerst maar helemaal mee en ik annuleer het account bij kpn en ook de eventuele account bij spotify.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 13, 2025

Ok. Misschien is dat beter inderdaad, om helemaal met een schone lei te beginnen. Als ik nog iets kan doen, dan weet je ons te vinden :)Â