Skip to main content
Beantwoord

Spotify opgezegd maar het blijft actief waardoor ik geen Family kan afsluiten

  • 17 januari 2025
  • 8 reacties
  • 65 keer bekeken

Simonjo
Nieuwkomer

Hallo, ik heb PRECIES hetzelfde probleem. Spotify premium opgezegd. Was gelinkt aan mijn telefoonabonnement. Ik wil spotify family abonnement starten gekoppeld aan mijn thuis abonnement.

Spotify premium is keurig van mn telefoonabonnement af en ik betaal dus niks meer. MAAR premium blijft premium en wordt geen free-abonnement.

Gevolg

Ik kan nu spotify family niet starten met mn vriendin en kinderen.

KPN stuurt me naar spotify en spotify stuurt me weer terug naar kpn. HELP

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen ​@Simonjo, ik heb terugkoppeling van onze specialisten gehad en Spotify Premium is nu ontkoppeld van jouw account. Dat betekent dat je Family kunt activeren :) 

Mocht dat handig zijn, hier lees je meer over accounts toevoegen aan Spotify Family.

Bekijk origineel

8 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Simonjo en welkom hier!

Zo gauw je Spotify opzegt, kan het tot een maand duren voordat Spotify de wijziging heeft verwerkt, en je account omgezet wordt naar Free. Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat je 7 januari Spotify opgezegd hebt. Heel even geduld, ik verwacht dat je begin februari Family kunt activeren!


Simonjo
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 januari 2025

Hi ​@Alexandra van KPN ik heb spotify premium al in december opgezegd en daarna nog 4x gebeld met je kpn-collegas (telefonisch contact….keer of 4) Ik zal nog even afwachten dan. Ik ben benieuwd! Bedankt voor je hoopgevende reactie ;-)


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ah ja, dan begrijp ik je twijfel ​@Simonjo! Ik zie de bevestiging van de opzegging van Spotify op 7 januari, heb je die bevestiging ook ontvangen? Vandaar dat ik verwacht dat 't begin februari goed komt. Zo niet, geef je me dan hier een seintje? Dan kijken we verder.


Simonjo
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 februari 2025

Hallo ​@Alexandra van KPN  het is inmiddels 8 februari. Nog steeds heb ik een premium abonnement volgens Spotify. Afgesloten destijds bij mijn mobiel abonnement. Spotify verwijst me naar KPN om het op te lossen. 

ik kan me dus nog steeds niet aanmelden bij het family abonnement, dat ik maandelijks betaal via mijn kpn thuis abonnement.

Ik hoop dat je mij kunt helpen!

Groet, Johan


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@Simonjo Hoi Johan, dankjewel voor het seintje, jammer dat je account nog niet is omgezet naar Free. Dat had ik inmiddels wel verwacht. Ik ga er voor je achteraan en laat het weten als ik nieuws heb, dus ik hou je op de hoogte!


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedemorgen ​@Simonjo, ik heb terugkoppeling van onze specialisten gehad en Spotify Premium is nu ontkoppeld van jouw account. Dat betekent dat je Family kunt activeren :) 

Mocht dat handig zijn, hier lees je meer over accounts toevoegen aan Spotify Family.


Simonjo
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

​@Alexandra van KPN  Hartstikke bedankt!!! Het is idd gelukt nu.

 

nieuwsgierig toch: Hoe kwam het nu, dat het kcc van KPN hier niet uit kwam? Zij verwezen me naar Spotify, omdat aan kpn-kant alles goed stond....???


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@Simonjo Super, fijn om te horen :)

De eerste weg is in principe ook via Spotify en het opzeggen van het Spotify abonnement. Duurt het dan na die maand toch langer voordat je account teruggezet is, of zijn er dan complicaties, dan kan intern een zetje gegeven worden, dus dat is wat er nu is gebeurd.


Reageer