Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ app niet meer te installeren op Smart TV

• January 21, 2025
  • 5 reacties
  • 1043 keer bekeken

Sinds de update van de kpn itv app op onze smart tv werkt deze niet goed meer, meermaals happerde hetĀ beeld en starte soms niet op of het beeld bleef helemaal zwart. Dacht ga de app verwijderen en opnieuw installeren, maar opnieuw installeren lukt helemaal niet meer. Krijg de volgende melding "KPN TV+ Android TV van KPN is niet beschikbaar op Google play op dit apparaatā€Ā dit terwijl het altijd prima werkte.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,

Oetze

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Oetze_sumarĀ ,

Op dit moment is de oplossing : Nog even geduld. Met de laatste versie waren wat problemen. Er volgt spoedig een nieuwe update van de app en dan is deĀ app weer beschikbaar voor jou.Ā 

bron:Ā 

Dit betekent dat mensen met een ander merk op dit moment de app in hun geheel even niet meer kunnen downloaden. We brengen zo snel mogelijk een nieuwe update uit voor alle merken, waar dan ook deze oplossing voor TCL en Philips in verwerkt zal zijn.

Ā 

Hou de product-updates in de gaten:Ā 

https://community.kpn.com/product-updates

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hallo ​@Oetze_sumarĀ ,

Op dit moment is de oplossing : Nog even geduld. Met de laatste versie waren wat problemen. Er volgt spoedig een nieuwe update van de app en dan is deĀ app weer beschikbaar voor jou.Ā 

bron:Ā 

Dit betekent dat mensen met een ander merk op dit moment de app in hun geheel even niet meer kunnen downloaden. We brengen zo snel mogelijk een nieuwe update uit voor alle merken, waar dan ook deze oplossing voor TCL en Philips in verwerkt zal zijn.

Ā 

Hou de product-updates in de gaten:Ā 

https://community.kpn.com/product-updates

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Oetze_sumar. Wat Noordzee zegt kan ik bevestigen. Dit is een tijdelijke situatie, de volgende update zal weer voor alle merken en modellen beschikbaar zijn. Er wordt hard aan die versie gewerkt op dit moment!

Wanneer kan ik de app weer gebruiken..werkt bij mij niet meer op Nokia tv !

kan niet inloggen!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@E sim activeren buitenland, ik zie dat je dit ook al hebt genoemd in het topic over de meest recente update. Daar heeft Erik je vraag ook al beantwoord.Ā Het is niet handig om hetzelfde te plaatsen in meerdere topics, daarvan wordt het onoverzichtelijk.

Beste Jasper; vergeef me! Ik ben niet echt een actief forum gebruiker, maar gefrustreerd probeer ik de app op de Nokia aan de praat te krijgen..tevergeefs overigens..ik geef het voor nu ff op!