Skip to main content
Beantwoord

Als ik Viaplay bestel einde maand betaal ik dan de hele maand?

• 15 februari 2025
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

iWilco
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik kan het antwoord niet vinden in de community, waarschijnlijk heb ik niet goed gezocht ;-) Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe dit werkt bij KPN.

Vraag: ik voeg ViaPlay toe op 26/2/2025 aan mijn pakket. Hoe verwerkt KPN dit administratief?

1. Betaal ik dan nog voor de hele maand februari?
  2. Of betaal ik voor een maand vooruit + nog 3 dagen in februari, dus een % van het maandbedrag?

Ik vermoed optie 2, maar weet dit niet zeker. 

Beste antwoord door Buurman20

​@iWilco Vergelijk het maar met mijn factuur als voorbeeld.
Mijn contractdatum is 14e van de maand en heb Videoland plus de 25 januari aangevraagd.

Dus ik betaal deze ene keer eenmalig  meer voor Videoland  plus die standaard € 10,99 kost

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1011 reacties
  • 15 februari 2025
  1. Nee
  2. Je betaalt vanaf de ingangsdatum van het abonnement. Er is ook sprake van vooruitbetaling van de abonnementskosten.

Buurman20
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 85 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2025

​@iWilco Vergelijk het maar met mijn factuur als voorbeeld.
Mijn contractdatum is 14e van de maand en heb Videoland plus de 25 januari aangevraagd.

Dus ik betaal deze ene keer eenmalig  meer voor Videoland  plus die standaard € 10,99 kost

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 15 februari 2025

Als je ViaPlay puur en alleen voor de F1 neemt, dan kan je ook overwegen om F1 TV PRO te nemen. € 11,99 per maand of € 94,-- per jaar.

Die moet je dan wel met creditcast betalen en de app zit niet op alle Smart TV.

Wel op de nieuwste KPN tv ontvanger Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) kan je hem downloaden, als je daarop ook een Google account hebt aangemaakt.

Reageer