Skip to main content
Beantwoord

Netflix activeren via KPN Combivoordeel lukt niet

• 26 februari 2025
  • 9 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik heb mijn oude account bij Netflix opgezegd en dat is beƫindigd, nu wil ik via combivoordeel Netflix standaard activeren maar dat werk niet. Wat doe ik verkeerd is de vraag Ik hoop dat u daar een antwoord op heeft.

Met vriendelijke groet.

Beste antwoord door Remco van KPN

Ik heb nog even geĆÆnformeerd en er kan toch een verwerkingstermijn van de opzegging actief zijn wanneer je Netflix als online aankoop via de factuur van KPN hebt betaald. Ik heb hier zelf ook geen alternatief voor op dot moment. Dat kan inderdaad afhankelijk van het moment van facturatie even duren. Ik kan dat helaas niet versnellen. 

Bekijk origineel

9 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 2 maart 2025

Wat werkt er dan precies niet ā€‹@W.Jongste? Wat voor een melding krijg je exact terug?

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 2 maart 2025

Kan Netflix niet activeren,  er staat dat ik eerst mijn oude Netflix op moet zeggen, dat heb ik gedaan en dat is al afgelopen. Maar activeren gaat niet.

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 2 maart 2025

Het lijkt wel of het nog niet verwerkt is.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 3 maart 2025

Het kan even duren voordat de opzegging verwerkt is ā€‹@W.Jongste en dit door Netflix aan ons is teruggekoppeld. Mocht het aanhouden dan kan je altijd contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 4 maart 2025

Ik heb kontakt gehad met Netflix, daar is als stop gezet. Ik heb ook kontakt gehad met de KPN en die vertellen mij dat het door de KPN verwerkt kan worden bij de volgende factuur ongeveer de 26e van deze maand, dus geen Netflix. Geen goede service.

Oh ja ik zou gisteren middag 3 maart terug gebeld worden, maar dit is niet gebeurt .

ik denk er over om maar gewoon een nieuw abonnement bij Netflix te nemen, dan heb ik niks meer met KPN te maken, die aanbiedingen zijn niets als het niet werkt. Niemand kan er iets aandoen zegt de KPN. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 5 maart 2025

Dit zou gewoon moeten werken ā€‹@W.Jongste als dat niet zo is dan zou ik toch even weer bellen en aandringen om een storingsticket te laten aanmaken. 

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 5 maart 2025

Dat helpt niet ze verwijzen gewoon naar Netflix, dat men daar nog geen bericht van hebben gehad dat mijn account gestopt is. Dus ik moet wachten op de facturering van Netflix aan KPN dan weten ze wat, en dat is aan het einde van de maand.

Dus bellen is onbegonnen werk en kost alleen maar tijd. Ik vind het erg slordig van kpn.Je krijg mails met alles is mogelijk en gefeliciteerd u zit in level 3 maar als het moet dan is er niets mogelijk.

Met vriendelijke groet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Ik heb nog even geĆÆnformeerd en er kan toch een verwerkingstermijn van de opzegging actief zijn wanneer je Netflix als online aankoop via de factuur van KPN hebt betaald. Ik heb hier zelf ook geen alternatief voor op dot moment. Dat kan inderdaad afhankelijk van het moment van facturatie even duren. Ik kan dat helaas niet versnellen. 

• Auteur
  • Topper
  • 18 reacties
  • 5 maart 2025

OkƩ, bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

W Jongste

Reageer