Skip to main content
Vraag

F1 TV Pro-abonnement is verwijderd ondanks KPN/Viaplay abonnement

• 11 maart 2025
  • 14 reacties
  • 1440 keer bekeken

Waarom is krijg ik van F1 pro onderstaande bericht?

Als ik mijn account probeer te synchroniseren lukt dat niet. Moet KPN/Viaplay de abonnementsverlenging 2025 nog doorzetten of activeren?

We willen je laten weten dat we je F1 TV Pro-abonnement hebben verwijderd, omdat we niet hebben kunnen bevestigen dat je een actief Viaplay-abonnement hebt.

Heb je wel een actief Viaplay-abonnement, probeer dan nogmaals je account te synchroniseren met je browser in de incognitomodus via f1.com/viaplay

Mocht dat niet werken, neem dan contact op met de Viaplay-klantenservice via deze website

Heb je wel je Viaplay-abonnement stopgezet en wil je toegang tot F1 TV Pro? Ga dan naar f1tv.formula1.com

Bedankt,

Het team bij F1

14 reacties

• Topper
  • 13 reacties
  • 11 maart 2025

Ik heb precies het zelfde probleem ben benieuwd naar het antwoord 

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 11 maart 2025

Pfff. Die ellende hadden we vorig jaar ook bij KPN. 

Hier werkt het nog...

Dagen mee bezig geweest vorig jaar. Hoe het uiteindelijk opgelost is weet ik niet meer, maar had ook een uurtje nog een helpdeskmedewerker van F1 TV op de chat. Met overigens een uitstekende 'vertaler’ er tussen, want kon gewoon alleen in het Nederlands typen.

Gezien de kosten zal het overigens hoogstwaarschijnlijk wel mijn laatste jaar live Formule 1 worden.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17549 reacties
  • 11 maart 2025

Jullie zijn waarschijnlijk niet de enigen. Ik kreeg dat mailtje ook.

Is jouw Viaplay abonnement aangepast naar de nieuwe abonnement-type(s)?
Dan moet je de koppeling met F1 TV Pro opnieuw maken. Was 1 minuut werk bij mij 😉

Lees hiervoor op de Viaplay help pagina's

Hoe meld ik mij aan voor F1® TV Pro?

Om toegang te krijgen tot F1® TV Pro heb je een actief abonnement op Viaplay nodig. Het abonnement kan zowel rechtstreeks van Viaplay zijn als via één van de partners in Nederland. Volg onderstaande stappen om uw toegang te activeren:

1. Ga naar https://f1.com/viaplay
  2. Als je een bestaand F1® -account hebt, log dan in. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan.
  3. Klik op ‘Synchroniseer Mijn Account’ – Je wordt doorgestuurd naar Viaplay.
  4. Log in met je Viaplay-account*. – Je bent klaar!

*Kan je jouw wachtwoord niet meer herinneren? Reset het hier en start het proces opnieuw via https://f1.com/viaplay

bron: https://help.viaplay.com/nl/f1tv/

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025

Bedankt! Kwam er zojuist achter dat ik het verkeerde e-mailadres had geprobeerd te koppelen. Tja, dan lukt het niet🤣

Nu alles zo te zien weer OK.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6894 reacties
  • 12 maart 2025

Hoi ​@EricH69! Welkom op de KPN Community :-) . Fijn dat het toch gelukt is en dat je de oorzaak ook even met ons deelt. Goed ook dat je het op tijd test zodat je van het weekend wel kan kijken. Ik heb zelf ook meteen even gekeken en moest dit blijkbaar ook nog doen 🙈 . 

Veel plezier met de Formule 1 dit weekend en neem anders ook eens een kijkje in onze Formule 1 topics:

Inge Koenen
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 maart 2025

Ik heb dat nu ook en krijg het niet gesynchroniseerd van alles geprobeerd maar krijg steeds hetzelfde resultaat 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17549 reacties
  • 15 maart 2025

Hoe gaat het fout ​@Inge Koenen ? Bij welke stap (1, 2, 3 of 4)? Krijg je een foutmelding? 

RBxx schreef:
  1. Ga naar https://f1.com/viaplay
  2. Als je een bestaand F1® -account hebt, log dan in. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan.
  3. Klik op ‘Synchroniseer Mijn Account’ – Je wordt doorgestuurd naar Viaplay.
  4. Log in met je Viaplay-account*. – Je bent klaar!

Inge Koenen
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 15 maart 2025

Als ik op de knop synchroniseren klik krijg ik meteen een fout melding 

Ik heb het nu via de laptop gedaan in plaats van via de telefoon en dan lukt het wel

Beetje stom dat dat niet gewoon vermeld wordt 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6894 reacties
  • 17 maart 2025

Dat is apart Inge maar fijn dat het alsnog gelukt is! Ik hoop dat je hebt genoten van de race van het weekend!

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 19 maart 2025

Ik kreeg zojuist om 19:42 ook deze mail. “je f1 tv account is verwijderd….”.

Echter. Ik ga naar f1.com/viaplay en kan alleen opnieuw registreren????

Toon inhoud

@RBxx 

Update 20:07. Ietsje te vroeg gepiept. Je moest voor ‘inloggen’ kiezen. Daarna was het eenvoudig inderdaad.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17549 reacties
  • 19 maart 2025

Maar kan je ook nog streams bekijken ​@PeterG ?
Inloggen lukte mij ook nog, maar ik kon geen streams meer opstarten.

update: inderdaad via inloggen. Daarna kies je de optie “synchroniseren” en je wordt doorgestuurd naar Viaplay. Log in met je Viaplay-account en je bent klaar!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Bedankt voor je toelichting Peter en de aanvullingen Ruud. Bij mij mijn eigen account ging het ook vrij soepel.

PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 20 maart 2025

Toch raar dat je, kennelijk, ieder dit gaat krijgen als je Viaplay via derden hebt.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17549 reacties
  • 20 maart 2025

Dat denk ik niet ​@PeterG . Ik heb Viaplay rechtstreeks, dus niet via de provider.

De omzetting naar de nieuwe Viaplay abonnementen (Standaard/Basis, maand/jaar) speelt volgens mij een rol. De koppeling met F1 TV Pro is hierdoor verbroken en moet door opnieuw synchroniseren hersteld worden.