Skip to main content
Beantwoord

Tip voor overstappen naar Prime via KPN, Prime loopt door tot het einde van de periode

• May 22, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5

Hi allemaal,

Even wat feedback voor de toppers van KPN :) !

Afgelopen weekend heb ik Amazon Prime besteld via MijnKPN. Dit proces ging goed en de communicatie was helder. Helaas had ik wel een probleem. In de uitleg staat dat als je al Amazon Prime hebt, dat je deze op moet zeggen. Dat had ik gedaan.

Toch bleef het koppelen foutgaan. Ik bleef, zodra ik op de activatieknop klikte, een foutmelding ontvangen dat ik al Amazon Prime had.

Gisteren na een aantal dagen gewacht te hebben (en het nog steeds niet werkte) toch maar even contact opgenomen met Amazon Support. Wat blijkt nu, het abonnement wordt niet meer direct opgezegd. Het loopt gewoon door tot de einddatum van je lopende periode. De medewerker heeft toen mijn Prime abonnement onmiddelijk beëindigd. Direct daarna kon ik wel koppelen.

Misschien een kleine tip om toe te voegen aan de activatie-instructies (tenzij ik eroverheen gelezen heb) dat als je abonnement niet onmiddellijk stopgezet wordt je dit even via Amazon Support moet regelen.

Wel blij nu met mijn extra puntje voor het combivoordeel eindelijk level 3 :-) !

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Alpha89, bedankt dat je dit onder onze aandacht brengt! We zullen het even verder bekijken 😊

Veel plezier gewenst met je Amazon prime!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

Dit geld ook als je Netflix, HBO Max, Disney+, etc. heb.

Als je die opzegt, moet je wachten tot het einde van de abonnement periode, meestal 1 maand.

Dat is wel heel erg mooi bij KPN.

Opzeggen en het stopt meteen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2025

Hi ​@Alpha89, bedankt dat je dit onder onze aandacht brengt! We zullen het even verder bekijken 😊

Veel plezier gewenst met je Amazon prime!