Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op de Box 12 lukt niet meer

  • February 7, 2023
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

pps78
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Beste mensen. ik heb een probleem met het inloggen van mijn kpn box 12 modem dat wachtwoord die ik laatste keer heb ingevoerd die werkt niet meer ik heb van alles geprobeerd ik kom er niet meer in ben er wel een beetje klaar mee zijn er misschien mensen die mij verder kunnen helpen ik laat de vraag open.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @pps78! Wat als je de tips uit ons Box 12 topic probeert? 

Voor de handigheid zet ik ze ook hier neer: 

Let op! Lukt inloggen niet van mijnmodem.kpn? Probeer het dan via http://192.168.2.254

Het kan zijn dat je browser eenmalig een beveiligingswaarschuwing heeft. Je kunt dan onder ‘Geavanceerd’ zonder problemen de risico's accepteren. Omdat je binnen jouw eigen netwerk zit, is dit veilig. Daarna word je doorgeleid naar http://mijnmodem.kpn.

Heb je ingesteld dat jouw browser standaard de cookies verwijderd? Dan zal je wel iedere keer de beveiligingswaarschuwing krijgen als je http://192.168.2.254 bezoekt.

 

Blijf je de beveiligingswaarschuwing krijgen of meldingen over een fout wachtwoord? Controleer dan de volgende dingen:

  • Check of je wachtwoord klopt. Sommige tekens lijken op elkaar bijvoorbeeld de letter o en het cijfer 0.
  • Controleer of je de URL met http:// gebruikt, dus zonder de s.
  • Verwijder oude cookies uit de browser en leeg de cache.
  • Gebruik geen VPN.
  • Gebruik de KPN DNS.

Lukt het dan alsnog niet? Probeer een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Opera etc.) of gebruik http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Hopelijk lukt het dan wel! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

pps78
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 7, 2023

Beste mensen. ik heb een probleem met het inloggen van mijn kpn box 12 modem dat wachtwoord die ik laatste keer heb ingevoerd die werkt niet meer ik heb van alles geprobeerd ik kom er niet meer in ben er wel een beetje klaar mee zijn er misschien mensen die mij verder kunnen helpen ik laat de vraag open.

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2023

Hi @pps78! Wat als je de tips uit ons Box 12 topic probeert? 

Voor de handigheid zet ik ze ook hier neer: 

Let op! Lukt inloggen niet van mijnmodem.kpn? Probeer het dan via http://192.168.2.254

Het kan zijn dat je browser eenmalig een beveiligingswaarschuwing heeft. Je kunt dan onder ‘Geavanceerd’ zonder problemen de risico's accepteren. Omdat je binnen jouw eigen netwerk zit, is dit veilig. Daarna word je doorgeleid naar http://mijnmodem.kpn.

Heb je ingesteld dat jouw browser standaard de cookies verwijderd? Dan zal je wel iedere keer de beveiligingswaarschuwing krijgen als je http://192.168.2.254 bezoekt.

 

Blijf je de beveiligingswaarschuwing krijgen of meldingen over een fout wachtwoord? Controleer dan de volgende dingen:

  • Check of je wachtwoord klopt. Sommige tekens lijken op elkaar bijvoorbeeld de letter o en het cijfer 0.
  • Controleer of je de URL met http:// gebruikt, dus zonder de s.
  • Verwijder oude cookies uit de browser en leeg de cache.
  • Gebruik geen VPN.
  • Gebruik de KPN DNS.

Lukt het dan alsnog niet? Probeer een andere browser (Chrome, Firefox, Edge, Opera etc.) of gebruik http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login

Hopelijk lukt het dan wel! 


pps78
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 11, 2023

Super. 👍😁Dankjewel 


pps78
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 11, 2023

Het is gelukt 👍😁


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het gelukt is! 😁 Bedankt voor het terugkoppelen! 


pps78
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 12, 2023

Dat is een kleine moeite 👍😁