Goedemorgen,
Heb het volgende probleem.
Ik heb nog de Experiabox 9 en heb een aantal maanden geleden een mail ontvangen met het advies deze om te ruilen aangezien de Experiabox 9 niet meer ondersteund wordt.
Ik neem aan dat ik bij omruiling de Box 12 krijg.
Heb gelezen dat de oude Experiabox geretourneerd moet worden, hier zit dan het probleem voor mij.
Weet nl. niet op wat voor een termijn ik deze terug kan sturen, het lijkt er nl. op dat ik de hele meterkast moet ombouwen om ruimte te krijgen voor de Box 12 (aannemende dat ik deze krijg),
Is het mogelijk uitstel (voor onbepaalde tijd) tijd te krijgen voor terugzenden van de Experiabox 9, zonder dat ik steeds een herinnering om deze terug te zenden?
Op deze manier heb ik alle tijd, a.d.h.v. de ontvangen Box 12, de meterkast aan te passen en de meest gunstige plaats te kiezen.
Ter verduidelijking, ik heb de omruiling nog niet aangevraagd (de Experiabox 9 werkt ook nog zonder problemen).
Alvast bedankt voor uw reactie.