Hoi,
ik heb een inlog probleem met de KPN app om in te inloggen op netwerk beheer.
Als ik via Chrome inlog op http://192.168.2.254/ is er geen probleem om in de instellingen van mijn modem te komen, ik heb de Experia Box V10 gereset, nieuw wachtwoord aangemaakt en via de PC werkt het.
Via de KPN app wil het echter niet lukken om met hetzelfde beheerders wachtwoord in te loggen, krijg elke keer de melding: Oeps er gaat iets mis, probeer later opnieuw
Iemand die een oplossing weet?
bvd,
E
Beantwoord
Inloggen op KPN Thuis app lukt niet, via modem zelf wel
Beste antwoord door Marcia van KPN
Hallo
Stap 1: Het eerste KPN SuperWifi punt aansluiten
Stap 2: Een tweede / aanvullende KPN SuperWifi punt(en) aansluiten
Stap 3: KPN SuperWifi punt(en) op de juiste plek zetten
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.