Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op KPN Thuis app lukt niet, via modem zelf wel

  • 11 juni 2024
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Hoi,

ik heb een inlog probleem met de KPN app om in te  inloggen op netwerk beheer.

Als ik via Chrome inlog op http://192.168.2.254/ is er geen probleem om in de instellingen van mijn modem te komen, ik heb de Experia Box V10 gereset, nieuw wachtwoord aangemaakt en via de PC werkt het.

Via de KPN app wil het echter niet lukken om met hetzelfde beheerders wachtwoord in te loggen, krijg elke keer de melding: Oeps er gaat iets mis, probeer later opnieuw

Iemand die een oplossing weet?

bvd,

E

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Eha101, welkom! Zolang jouw V10 nog niet op de nieuwe KPN Software draait, zou de thuis app gewoon moeten werken. Dat gezegd hebbende: we ondersteunen de thuis app niet meer. Mijn advies zou dan ook zijn om deze niet te gebruiken. Wat wil je doen in de app? Je kunt ook de Wifi Manager doorlopen of als je SuperWifi punten wilt koppelen, kan dit ook zonder app:

Stap 1: Het eerste KPN SuperWifi punt aansluiten

Stap 2: Een tweede / aanvullende KPN SuperWifi punt(en) aansluiten

Stap 3: KPN SuperWifi punt(en) op de juiste plek zetten

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 11 juni 2024

Heeft u WiFi versterkers? 

Heeft u echt de v10 en niet de v10a?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 12 juni 2024
Nick83 schreef:

Heeft u WiFi versterkers? 

Heeft u echt de v10 en niet de v10a?

nee ik heb geen WIFI versterkers

en niet de V10A


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 13 juni 2024

Dan werkt de thuis app volgens mij niet. Die werkt volgens mij niet met de v10.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 13 juni 2024

Bij mij werkt het ook niet. Ik heb ook een v10. Ook bij bewust een verkeerd wachtwoord "Oeps er gaat iets mis, probeer later opnieuw". Fijn, zo'n melding, dan weet je dus niks.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30877 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2024

Hallo @Eha101, welkom! Zolang jouw V10 nog niet op de nieuwe KPN Software draait, zou de thuis app gewoon moeten werken. Dat gezegd hebbende: we ondersteunen de thuis app niet meer. Mijn advies zou dan ook zijn om deze niet te gebruiken. Wat wil je doen in de app? Je kunt ook de Wifi Manager doorlopen of als je SuperWifi punten wilt koppelen, kan dit ook zonder app:

Stap 1: Het eerste KPN SuperWifi punt aansluiten

Stap 2: Een tweede / aanvullende KPN SuperWifi punt(en) aansluiten

Stap 3: KPN SuperWifi punt(en) op de juiste plek zetten


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 13 juni 2024
Nick83 schreef:

Dan werkt de thuis app volgens mij niet. Die werkt volgens mij niet met de v10.

 

aha, dat zal het dan zijn, thx!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 13 juni 2024
Marcia van KPN schreef:

Hallo @Eha101, welkom! Zolang jouw V10 nog niet op de nieuwe KPN Software draait, zou de thuis app gewoon moeten werken. Dat gezegd hebbende: we ondersteunen de thuis app niet meer. Mijn advies zou dan ook zijn om deze niet te gebruiken. Wat wil je doen in de app? Je kunt ook de Wifi Manager doorlopen of als je SuperWifi punten wilt koppelen, kan dit ook zonder app:

Stap 1: Het eerste KPN SuperWifi punt aansluiten

Stap 2: Een tweede / aanvullende KPN SuperWifi punt(en) aansluiten

Stap 3: KPN SuperWifi punt(en) op de juiste plek zetten



Van de week is de software geupdate, dus dat is het euvel dan, dank voor je antwoord!​​​​​​