Skip to main content
Antwoord

Ik kan niet meer in het modem inloggen, ben sinds 1 week klant

  • September 23, 2024
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

Ik kan niet in modem komen, sinds 1 week klant. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik foutmelding onjuiste inloggegevens. QR gestand en tig x code ingevuld maar blijft foutmelding geven.

Loop steeds tegen nieuwe problemen aan en telefonisch  comtact met medewerker lukt ook niet.

Slecht van KPN ben nu al niet tevreden. 

Beste antwoord door AriënC

Deze link werkt wel altijd op mijn modem.

http://192.168.2.254/2.0/gui/#/access-control/user

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 23, 2024

Hallo @Hilga zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing.

Vaak helpt een andere browser ook al is de ervaring, zoals Firefox bijvoorbeeld:

Succes.

 


Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Hilga, en welkom bij KPN! Vermoedelijk heb je de Box 12 zoals Jan aanneemt, lukt het loggen met die stappen wel?

Als je alleen een Box 12 hebt en geen andere Wifi apparatuur (of SuperWifi2's) zal je ook op de lijst staan om binnenkort overgezet te worden naar een nieuwere versie van de software, waarmee het inloggen anders gaat.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 27, 2024

Nee inloggen lukt niet met deze stap. Blijf steeds de melding krijgen.


Jasper van KPN
Moderator

In het bericht van Jan en in het genoemde artikel worden meerdere stappen genoemd. Welke heb je precies gedaan en wat kwam daaruit?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 30, 2024

Alle stappen doorlopen zoals aangegeven, blijf de foutmelding krijgen dat wachtwoord en/of inlognaam niet goed zijn. QR code gestand en ook met deze gegevens ingelogd maar krijg dezelfde melding. Modem gereset heeft ook geen resultaat.


AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 30, 2024

Deze link werkt wel altijd op mijn modem.

http://192.168.2.254/2.0/gui/#/access-control/user


  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 30, 2024

Opgelost. Dank je Arien.


  • Nieuwkomer
  • October 4, 2024

Ik heb precies hetzelfde probleem: ik kan het modem via mijn pc niet bereiken. Ook pas sinds een paar dagen abonnee van KPN. Als ik de link van @AriënC intyp, schakelt ‘ie automatisch door naar 192.168.2.254/2.0/gui/#/login. Met als gevolg dat ik een foutmelding krijg. Nog andere ideeën?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 4, 2024

Ik heb precies hetzelfde probleem: ik kan het modem via mijn pc niet bereiken. Ook pas sinds een paar dagen abonnee van KPN. Als ik de link van @AriënC intyp, schakelt ‘ie automatisch door naar 192.168.2.254/2.0/gui/#/login. Met als gevolg dat ik een foutmelding krijg. Nog andere ideeën?

Bij mij uiteindelijk wel gelukt via de app op telefoon