Skip to main content
Beantwoord

WiFi uitzetten op de Experia Box V10 na modem update, hoe doe ik dit?

  • 11 december 2024
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Vandaag is mijn Experia voorzien van de laatste update; afgezien dat geen enkele instelling is bewaard en meegenomen na de update; ik heb het huis voorzien van niet-KPN wfi APs - dus hoe kan ik de wifi van de Experia uitzetten ? 

Beste antwoord door Marlon92

Kaching schreef:

Jullie hebben blijkbaar andere keuze menu's. In het overzicht via het IP adres staat geen optie of schuif.

Mijn KPN app is al helemaal treurig met een neuzelende chatbot.

Jouw schermafdruk:

Kaching schreef:

 

 

Daar zie ik toch een tabblad "Wifisignaal"? Of ben ik nou kippig? Dat ziet er bij mij zo uit:

Is dat bij jou anders dan?

Bekijk origineel

8 reacties

  • 3357 reacties
  • 11 december 2024

Gewoon met de schuifknop toch?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 11 december 2024

Het enige wat ik heb kunnen ontdekken is dit tijdgestuurde wifi schema in het menu. Dit betekent dat 2000 keer moet grijsmaken om de boel uit te zetten. Degene die het menu heeft ontworpen is lekker bezig.

 


  • 3357 reacties
  • 11 december 2024

Mijn schermafdruk is het eerste scherm wat je direct na inloggen krijgt.

In jouw schermafdruk: Wifisignaal. 


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 12 december 2024

Ook met de nieuwe software kan je het wifisignaal uitzetten, ​@Kaching. Hier lees je hier je dat doet: Modems met KPN Software: Wifi instellingen wijzigen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 12 december 2024

Jullie hebben blijkbaar andere keuze menu's. In het overzicht via het IP adres staat geen optie of schuif.

Mijn KPN app is al helemaal treurig met een neuzelende chatbot.


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • 13 december 2024

Volgens mij gebruik je dan het verkeerde IP-adres. Open een browser en ga naar 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn.


  • 3357 reacties
  • Antwoord
  • 13 december 2024
Kaching schreef:

Jullie hebben blijkbaar andere keuze menu's. In het overzicht via het IP adres staat geen optie of schuif.

Mijn KPN app is al helemaal treurig met een neuzelende chatbot.

Jouw schermafdruk:

Kaching schreef:

 

 

Daar zie ik toch een tabblad "Wifisignaal"? Of ben ik nou kippig? Dat ziet er bij mij zo uit:

Is dat bij jou anders dan?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 13 december 2024

is opgelost, keek scheel.


Reageer