Skip to main content
Antwoord

Wanneer werkt KPN service weer zodat het nieuwe modem besteld kan worden?

• January 15, 2025
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Wanneer werkt KPN service weer zodat het nieuwe modem besteld kan worden?

Krijg wel een bericht dat ik actie moet ondernemen, maar dan werkt de service niet. Ben ik niet gewend van KPN.

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Pieter van den Hurk 

Gaat het om deze omruil actie? 

Het lukt niet om via de servicetool een nieuw modem aan te vragen

Neem contact op met de klantenservice via 0800-0402. Onze collega's zullen dan een nieuw modem voor je aanvragen.

Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) dan word je teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hallo ​@Pieter van den Hurk 

Gaat het om deze omruil actie? 

Het lukt niet om via de servicetool een nieuw modem aan te vragen

Neem contact op met de klantenservice via 0800-0402. Onze collega's zullen dan een nieuw modem voor je aanvragen.

Of maak online een belafspraak (rechtsonder op de pagina) dan word je teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Pieter van den Hurk. Ik zie dat RBxx al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je inmiddels een terugbelafspraak ingepland? Heeft onze klantenservice je verder geholpen? 

Is Geregeld. Heb XSALL gebeld en zij hebben het meteen geregeld. Modem is vandaag al geleverd. Super

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@Pieter van den Hurk Wat fijn om te horen dat het inmiddels geregeld is en dat je modem al geleverd is! Bedankt voor het delen van je ervaring. Als je nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, laat het ons gerust weten.