Skip to main content
Beantwoord

Wifi Manager werkt niet meer

• 19 februari 2025
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Mijn WiFi manager werkt niet meer

Beste antwoord door R.A.B

Beste Jan, het probleem is opgelost ik heb nog even gebeld met KPN bij toeval krijg ik een technisch persoon aan de lijn die mij direct kon helpen om in mijn gegevens te kijken en zag daar in dat er nog een vonkje aanstond wat zij eerder hadden moeten verwijderen.

dus het kan wel als je maar de juiste persoon aan de lijn krijg. Dus wie dit probleem ook heeft vraag naar de technische afdeling en je probleem is binnen een seconde opgelost.

groet RAB

Bekijk origineel

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8293 reacties
  • 19 februari 2025

Beste ​@R.A.B wat voor (fout)melding krijg je als je de wifimanager, zie link, wilt gebruiken?

• Auteur
  • 5 reacties
  • 19 februari 2025

Beste Jan, dat mijn bestelling nog onderweg is terwijl ik die al een week in huis heb het betreft een modem

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8293 reacties
  • 19 februari 2025

Dan is de administratie van KPN nog niet helemaal bij blijkbaar.

Waarom wil je de wifimanager gebruiken en wat voor merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

​@R.A.B 

• Auteur
  • 5 reacties
  • 19 februari 2025

Om boven de WiFi te verbeteren ik heb de zwarte modem box 12 en in bruikleen

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8293 reacties
  • 19 februari 2025

Beste ​@R.A.B gebruik je ook wifiversterkers (van KPN) of een ander merk?

• Auteur
  • 5 reacties
  • 19 februari 2025

Van KPN 3 stuks weken perfect alleen signaal op de twee verdieping is minder sterk en gaat het groene signaal uit en wordt paars

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8293 reacties
  • 19 februari 2025

Beste ​@R.A.B zijn de wifipunten bekabeld aangesloten aan de modem of bekabeld via doorlussen?

• Auteur
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025

Beste Jan, het probleem is opgelost ik heb nog even gebeld met KPN bij toeval krijg ik een technisch persoon aan de lijn die mij direct kon helpen om in mijn gegevens te kijken en zag daar in dat er nog een vonkje aanstond wat zij eerder hadden moeten verwijderen.

dus het kan wel als je maar de juiste persoon aan de lijn krijg. Dus wie dit probleem ook heeft vraag naar de technische afdeling en je probleem is binnen een seconde opgelost.

groet RAB

Reageer