Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de KPN SuperWifi2 punten bestellen?


Via onderstaande link wordt aangegeven dat voor bestaande KPN klanten superwifi 2 aangeschaft kunnen worden voor 39,50 per stuk, echter staat nergens een link om deze aan te schaffen.

 

"Wat kosten de SuperWifi 2 punten voor bestaande klanten?

Klanten van KPN krijgen via de Wifi Manager advies op maat. De vernieuwde SuperWifi punten kosten daar €39,50 per stuk. Via onze webshop kosten de SuperWifi punten €99,50 per stuk."

 

Waar/hoe kan ik deze bestellen?

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Merkelbeek via onderstaande link kun je de wifimanager draaien:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Dat wil niet zeggen dat je automatisch in aanmerking komt voor goedkope wifipunten. Afhankelijk van de antwoorden die je geeft op de vragen die gesteld worden kan er wel een heel ander advies volgen.

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 7 juli 2022

Hallo @Merkelbeek via onderstaande link kun je de wifimanager draaien:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Dat wil niet zeggen dat je automatisch in aanmerking komt voor goedkope wifipunten. Afhankelijk van de antwoorden die je geeft op de vragen die gesteld worden kan er wel een heel ander advies volgen.

 


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Merkelbeek, welkom bij ons op het forum. Jan heeft je zo te zien al antwoord gegeven op jouw vraag. Heb je die link kunnen gebruiken en de stappen daar kunnen volgen? Is dat gelukt?


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 augustus 2022

Hi @Jasper , 

 

Heb wifi-manager gedraaid en 2 punten kunnen bestellen. Echter wil ik nu een 3e bestellen (toch 1 extra nodig). Dit lukt mij niet meer via wifi-manager (elke x zegt die dat ik alle apparatuur heb). 

 

Hoe kan ik ‘m opnieuw (gereduceerd) aanschaffen? 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 2 augustus 2022

Dat kan niet. Elke klant kan maar 1 keer 2 SuperWiFi's voor gereduceerd tarief aanschaffen. 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 augustus 2022

Ok dank voor de snelle reactie @Nick83


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 15 januari 2023

Heb je voor die Wifi manager een smartphone nodig? Ik krijg op een zeker ogenblik de vraag om te gaan staan waar de wifi slecht is - beetje lastig te doen met de desktop… kan dat alleen met de smartphone? En als de slechtste plek gewoon geen draadloze internetverbinding heeft, wat dan?

Ons huis heeft een constructie met gietijzeren kolommen en stalen balken, en het signaal van het draadloze netwerk is pet of niet aanwezig tenzij je vlak naast de Experia box staat. Dat is de reden dat we bijna geen wifi-afhankelijke apparaten hebben. De werkplekken en TVs hebben allemaal een bekabelde verbinding.  Ik heb een tweedehands Superwifi2 punt van marktplaats gehaald en het werkt wel maar niet door het hele huis, zelfs niet overal op dezelfde verdieping.

 


  • 0 reacties
  • 15 januari 2023
Nr32 schreef:

Heb je voor die Wifi manager een smartphone nodig? Ik krijg op een zeker ogenblik de vraag om te gaan staan waar de wifi slecht is - beetje lastig te doen met de desktop… kan dat alleen met de smartphone? En als de slechtste plek gewoon geen draadloze internetverbinding heeft, wat dan?

Ons huis heeft een constructie met gietijzeren kolommen en stalen balken, en het signaal van het draadloze netwerk is pet of niet aanwezig tenzij je vlak naast de Experia box staat. Dat is de reden dat we bijna geen wifi-afhankelijke apparaten hebben. De werkplekken en TVs hebben allemaal een bekabelde verbinding.  Ik heb een tweedehands Superwifi2 punt van marktplaats gehaald en het werkt wel maar niet door het hele huis, zelfs niet overal op dezelfde verdieping.

 

Hallo @Nr32 , een smartphone of tablet is wel handig voor een accurate bepaling van de kwaliteit van de wifi, maar met een stationaire pc kan uiteraard ook, je geeft gewoon op dat de wifi op alle etages beter kan.

 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 15 januari 2023

Dank!


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 15 januari 2023

@Nr32 waarom SuperWiFi's als je ze toch met een kabel aan gaat sluiten aan het modem? Deze doen nagenoeg hetzelfde en zijn een stuk goedkoper. 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 15 januari 2023

Volledig mee eens qua bekabelde verbindingen. Alleen mijn Ring deurbel en camera’s willen een wifi verbinding :-(


  • 0 reacties
  • 15 januari 2023

Hallo @Nr32 hier maak je een denkfout. Het gaat om de wifiversterkers, type 2 kun je zowel bekabeld als draadloos aansluiten en de Experia wifiversterkers alleen bekabeld, maar ze versterken wèl het wifisignaal, dus geschikt voor je deurbel.

 

 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 15 januari 2023

Ok, dank! Ik zal er nog eens naar kijken.