Skip to main content
Beantwoord

Wifi verbinding op kantoor is niet goed, Wifi Manager zegt monteur maar ik heb liever SuperWifi punten

  • 1 oktober 2022
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Ik heb thuis 2 superwifipunten zwart.

Vandaag in mijn thuiskantoor op de tweede verdieping slechte verbinding met beeldvergaderen (al vaker).

Wifimanager bevestigt dit en geeft aangaat er een monteur moet komen.

Eigenlijk wil ik gewoon twee punten bij bestellen maar dat kost bijna 200,- euro, terwijl dit eerder 90 euro was.

De helpdesk geeft aan dat deze goedkoper zijn als de monteur komt. Heb dus even gekeken; de monteur laten komen kost 80 euro waarna de punten alsnog 90 euro kosten. Dat is een besparing van niets maar ik moet er wel een dag voor vrij plannen.

Laat mij die dingen toch gewoon tegen gereduceerd tarief kunnen bestellen; dat scheelt iedereen weer tijd en frustratie….

Beste antwoord door Joep1965

U heeft het daar in ern ander topic ook al over gehad.  U heeft er al twee en het modem.  Dus drie wifipunten.  De juiste opstelling is belangrijk. Modem in de meterkast,  één super wifi op de eerste overloop en één op de tweede overloop. En natuurlijk verliest u veel snelheid maar dat heb je met draadloos. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • Antwoord
  • 1 oktober 2022

U heeft het daar in ern ander topic ook al over gehad.  U heeft er al twee en het modem.  Dus drie wifipunten.  De juiste opstelling is belangrijk. Modem in de meterkast,  één super wifi op de eerste overloop en één op de tweede overloop. En natuurlijk verliest u veel snelheid maar dat heb je met draadloos.