Ik heb een KPN Box 12 met 2 Superwifi punten. In maart heb ik de KPN Box al gereset omdat de Superwifi punten geen verbinding meer hadden. Volgens mij brandde het ledje toen paars. Ook met een koppeling naar de KPN Box was het niet mogelijk de instellingen opnieuw te pushen. Na het loskoppelen brandde het ledje gewoon weer paars. Uiteindelijk de KPN Box maar naar fabrieksinstellingen gezet en alles weer opnieuw ingesteld (thank god dat er een memory op bepaalde zaken zat dat scheelde weer in tijd). Maar de Superwifi punten deden het weer.
Tot vandaag…vandaag branden beide Superwifi punten rood. Koppeling naar KPN Box geeft groen ledje maar zodra de ethernet kabel wordt losgekoppeld springt het Superwifi punt weer op rood. Ik word hier niet goed van. Zijn die Superwifi punten nou zo onstabiel en moet ik om het half jaar mijn KPN Box gaan resetten? Graag hulp!
Beantwoord
Superwifi verliest verbinding met box 12 en brandt dan rood
Beste antwoord door BruisTablet
Uiteraard zou hetgeen hierboven beschreven is natuurlijk niet nodig moeten zijn, echter middels een reeks andere berichten in het forum is inmiddels wel duidelijk dat de v12 vaker een terugkerend probleem heeft in combinatie met superwifis. De huidige software zal eerst vervangen moeten worden om van dit soort problemen af te komen.
Hier loopt een programma voor zoals elders te lezen valt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.