Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 2 als derde SuperWifi punt aansluiten lukt niet

  • September 8, 2023
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Wij hebben een Superwifi 2.0 besteld als 3e superwifi maar krijgen hem niet operationeel, wij hebben een modem v9. 
 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @L Hamers, wat balen dat het 3e punt niet actief wordt. 

Wat heb je al geprobeerd? Heb je het punt een reset gegeven?

Gewisseld met een van de andere SuperWifi punten? Werkt het dan?

In welke kleur brandt het lampje? Want voor rood wil ik je vragen de stappen om het rood lampje tegen te gaan te doorlopen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 13, 2023

Hoi @L Hamers, wat balen dat het 3e punt niet actief wordt. 

Wat heb je al geprobeerd? Heb je het punt een reset gegeven?

Gewisseld met een van de andere SuperWifi punten? Werkt het dan?

In welke kleur brandt het lampje? Want voor rood wil ik je vragen de stappen om het rood lampje tegen te gaan te doorlopen. 


Cappuccino2
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • September 13, 2023

Is een Experia v9 inmiddels niet wat oud? is een Experia v10  of 12 niet beter? 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 14, 2023

Is een Experia v9 inmiddels niet wat oud? is een Experia v10  of 12 niet beter? 

Ja daar heb je ook nog een punt, maar zou geen reden moeten zijn natuurlijk dat het 3e punt niet gaat werken. 
Modem kun je wel omruilen via onze servicetool.