Skip to main content
Beantwoord

Waarom krijg ik als vaste klant geen gratis wifiversterker?

  • December 19, 2023
  • 7 reacties
  • 2664 keer bekeken

Al heel veel jaren klant bij KPN

nieuwe klanten krijgen wifiversterket, waarom bestaande klanten niet die al zeker 20 jaar klant zijn….?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Polstra, welkom op ons forum!
Zoals hierboven ook al wel genoemd kunnen we deze niet gratis aanbieden. De wifimanager moet wel een heel eind kunnen helpen om het meeste uit je verbinding te halen. Als die constateert dat je wifiversterkers nodig hebt zal hij die ook aanbieden met korting.

We hebben hier ook een handig artikel over:

Mocht je hierover toch graag even contact hebben met de klantenservice kun je daarover met ons bellen op 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • December 19, 2023

Bij de meeste providers ligt de aandacht op het binnenhalen van klanten en minder op het vasthouden van klanten. Op marktplaats zijn er diverse KPN wifi versterkers verkrijgbaar.

Via de wifi manager kan je ze mogelijk met korting krijgen als de wifi te slecht is.

Als beide niet is wat u wilt dan kunt u KPN opzeggen, een jaar iets anders nemen en over een jaar als nieuwe klant kiezen voor wifi versterkers (als dit één van de opties is).


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 19, 2023

Aantal consumenten huishoudens welke internet van KPN afneemt: meer dan 2,7 miljoen. (Bron)

 

Zeg dat KPN nog een beetje winst maakt wat ik niet verwacht en de superwifi punten inkoop €50 per stuk zijn. Ze komen in een pakket van 2. Dan kost het geintje “we geven elke klant superwifi” 270.000.000 euro. En wie gaat dat grapje betalen? Uiteindelijk gewoon de abonnee. Dus moeten de maandelijkse kosten omhoog.

Nee doe maar niet, ik schaf ze wel aan.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 21, 2023

Hoi @Polstra, welkom op ons forum!
Zoals hierboven ook al wel genoemd kunnen we deze niet gratis aanbieden. De wifimanager moet wel een heel eind kunnen helpen om het meeste uit je verbinding te halen. Als die constateert dat je wifiversterkers nodig hebt zal hij die ook aanbieden met korting.

We hebben hier ook een handig artikel over:

Mocht je hierover toch graag even contact hebben met de klantenservice kun je daarover met ons bellen op 0800-0402


  • Nieuwkomer
  • April 7, 2024

hallo kpn zou  de vaste klanten ook de oude versterker om kunnen ruilen voor een nieuwe versterker 

kpn neemt de oude versterker in en je geeft de klanten die al meer dan 10 klant zijn gewoon een nieuwe versterker dat lijkt mijn een goede oplossing 


Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • April 7, 2024

Niks gewoon. Weet je wel wat dat kost? Ik vind het geen goede oplossing, aangezien ik er als KPN-klant indirect aan meebetaal. 


bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 7, 2024

hallo kpn zou  de vaste klanten ook de oude versterker om kunnen ruilen voor een nieuwe versterker 

kpn neemt de oude versterker in en je geeft de klanten die al meer dan 10 klant zijn gewoon een nieuwe versterker dat lijkt mijn een goede oplossing 

Gewoon betalen voor je de spullen die je wilt hebben, dat is hoe het werkt in het leven.


  • April 7, 2024

Ik denk dat ik ook lampen ga vragen bij mijn Energieleverancier en de nieuwe kranen in mijn huis mag brabantwater ook wel eens kopen voor mij en da gratis geven.. Nu we toch bezig zijn mag de gas-leverancier ook een nieuwe cv ketel hangen... Of werkt de wereld niet zo? En zal je gewoon moeten betalen voor spullen die in je eigen huis/netwerk hangen?

Houdoe he