Skip to main content
Beantwoord

Een van de SuperWifi2 punten knippert alleen in het groen, met Experia Box v10A (YouFone)

  • June 13, 2024
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Jacky1307
Nieuwkomer

Beste allen,

Ik ben sindskort overgestapt van KPN naar YouFone en heb direct een volledige reset gedaan voor de 2 SuperWifi punten.

1 SuperWifi brandt continu groen die bedraad is in de meterkast met de Experia Box v10A, alleen de 2e SuperWifi punt (die draadloos is en in mijn kantoor is geïnstalleerd) knippert alleen in het groen.

Ik heb de SSD al aangepast in de master SuperWifi met die van de modem Experia Box v10A. Verder heb ik ook al geprobeerd de 2e SuperWifi punt wat dichterbij te zetten, maar dat werkt helaas ook niet. 

Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verhelpen? 

Alvast bedankt.

Groeten,
Jacky

Beste antwoord door Nick83

Ik denk dat u het WiFi van het modem beter uit kunt zetten. Heeft u dat al geprobeerd? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • June 13, 2024

Je bent nu klant bij YouFone, die helpdesk moet je dus hebben @Jacky1307 .

KPN is hier geen partij meer in 

 


Jacky1307
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2024

Je bent nu klant bij YouFone, die helpdesk moet je dus hebben @Jacky1307 .

KPN is hier geen partij meer in 

 

Ik heb YouFone al gebeld maar omdat het de SuperWifi punten zijn, hebben ze aangegeven dat ik bij KPN moet zijn.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 13, 2024

Je bent nu klant bij YouFone, die helpdesk moet je dus hebben @Jacky1307 .

KPN is hier geen partij meer in 

Het gaat hier puur om de SuperWiFi's, die zijn van KPN natuurlijk. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 13, 2024

Ik denk dat u het WiFi van het modem beter uit kunt zetten. Heeft u dat al geprobeerd?