Skip to main content
Beantwoord

Vraag over wifi versterkers die ik per ongeluk retour heb gestuurd

• 7 februari 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik ben tijdelijk weggeweest bij KPN en kom nu weer terug. . 

Toch nog even een opmerking op mijn eerdere teruggave van de KPN artikelen bij een eerder beƫindiging van abonnement. Ik kom nu weer terug bij KPN naar een vreselijke ervaring bij Odido.

ik heb toen mijn gratis wifi versterkers per ongeluk mee  retour gestuurd naar KPN, deze had ik gratis gekregen omdat ik toen mijn abonnement met twee jaar verlengde. Stom dit was mijn eigendom gekregen van KPN. Nu bij mijn nieuwe abonnement moet ik huur gaan betalen voor nieuwe wifi versterkers. Graag zou ik dat u mij tegemoet zou willen zien en mij alsnog de wifi versterkers gratis te willen verstrekken.

Beste antwoord door Denise van KPN

Welkom terug, ā€‹@Aloys1955! šŸ’š

Het is inderdaad jammer dat je de wifi versterkers mee hebt gestuurd toen je de rest van de apparatuur terugstuurde. Helaas kunnen we deze nu niet meer terughalen.

Ik snap de vraag om nu alsnog weer gratis wifi versterkers te krijgen, maar dit zal niet gaan. Tenzij er een actie was waarbij je SuperWifi gratis bij jouw abonnement krijgt. Anders heb je de mogelijkheid om de SuperWifi zelf te kopen via onze webshop: SuperWifi 2. Of je kunt de SuperWifi huren: KPN SuperWifi punten nu ook te huur.

Bekijk origineel

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8335 reacties
  • 7 februari 2025

Beste ā€‹@Aloys1955 dat gaat, helaas voor jou, niet gebeuren.

Je kunt ze kopen of huren, gratis is er niet meer bij.

Soms geven ze ze wel eens weg bij nieuwe klanten, maar nu hebben ze korting en andere acties voor nieuwe klanten. Als je slim bent geweest heb je voor een 2-jarig abo gekozen met flink wat korting, van die korting over 2 jaar kun je mooi een paar versterkers kopen.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7741 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2025

Welkom terug, ā€‹@Aloys1955! šŸ’š

Het is inderdaad jammer dat je de wifi versterkers mee hebt gestuurd toen je de rest van de apparatuur terugstuurde. Helaas kunnen we deze nu niet meer terughalen.

Ik snap de vraag om nu alsnog weer gratis wifi versterkers te krijgen, maar dit zal niet gaan. Tenzij er een actie was waarbij je SuperWifi gratis bij jouw abonnement krijgt. Anders heb je de mogelijkheid om de SuperWifi zelf te kopen via onze webshop: SuperWifi 2. Of je kunt de SuperWifi huren: KPN SuperWifi punten nu ook te huur.

Reageer