Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 1 wel verbonden met modem maar 0 apparaten verbonden

• 27 maart 2025
  • 3 reacties
  • 19 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Ik heb het volgende probleem, ik vermoed na de recente updates: ik heb op de 1e verdieping en op zonder 2 witte SW1 apparaten staan die verbonden zijn met een kabel. Beiden werken, hebben een groen lampje. Echter de wifi verbindingen boven zijn erg slecht en instabiel. Bij het checken in de modem zie ik dat op beide SWs 0 apparaten verbonden zijn. 

In de woonkamer heb ik er ook 1 staan en hier is 1 apparaat op verbonden. 

De rest van alle devices in huis zijn of verbonden met de modem, of met het zwarte SW2, zelfs als er SW1 punten vlak bij staan,

Ik heb alles al meermalen herstart, de forum berichten doorgenomen, firmware gecheckt etc etc, maar geen resultaat. 

Wat nu? 

Beste antwoord door MeNTaL_TOv2

Je geeft aan al op het forum gekeken te hebben, maar heb je ook de instellingen overgenomen zoals aangegeven in 

Dus WPA-2, geen wifi6 en 5 Ghz op 80 Mhz?

Het feit dat ze wel met het modem en SW2 connecten vermoed ik dat wifi6 of WPA-3 aanstaat.

Offtopic, ik denk dat het KPN minder klanten zou kosten als ze alle klachten over SW1 een SW2 punt zouden aanbieden, ik zie dat er mensen opzeggen en wel heel veel klachten momenteel zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

• Slimmerik
  • 77 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2025

Je geeft aan al op het forum gekeken te hebben, maar heb je ook de instellingen overgenomen zoals aangegeven in 

Het feit dat ze wel met het modem en SW2 connecten vermoed ik dat wifi6 of WPA-3 aanstaat.

Offtopic, ik denk dat het KPN minder klanten zou kosten als ze alle klachten over SW1 een SW2 punt zouden aanbieden, ik zie dat er mensen opzeggen en wel heel veel klachten momenteel zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025
MeNTaL_TOv2 schreef:

Hallo,

Dank voor je bericht.

Het gekke is dat ik dus 1 witte heb die wel verbind en de andere 2 niet. Alle instellingen en firmware zijn hetzelfde.

Qua instellingen: ik ga proberen met die 80 mhz op 5 ghz.

Waar kan ik wifi6 en wpa3 aanpassen? Dat kan met per SW denk ik?

• Slimmerik
  • 77 reacties
  • 30 maart 2025

Volgens mij zit er een fout in de interface, bij mij zijn wel degelijk apparaten verbonden met de wifipunten (wel op 2,4 Ghz, want op 5 Ghz wil niets lang connected blijven), maar zijn niet zichtbaar in het topologie overzicht, wel in Google Home.

Reageer