Skip to main content
Beantwoord

Problemen met Super wifi sinds update

• May 19, 2025
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik heb de witte super wifi punten. Moest volgens mail 20 seconden van stroom af en daarna weer aan. Sinds die tijd doet een van de ontvangers het niet meer. Eerst groen knipperen, dan paars branden dan weer groen knipperen en dan rood.

het betreft hier het punt boven op een slaapkamer. punten al omgewisseld maar maakt geen verschil.

Alles al een keer uitgeschakeld (Modum, beide wifi punten etc) ook het knopje factory reset ingedrukt maar helpt niet. Jammer want het werkte voor de up-date prima.

Mvg Ben 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Bensteel, welkom op onze community! Zou je eens kunnen resetten en een half uur bekabeld aangesloten kunnen laten? Daarmee moeten ze hun update goed kunnen installeren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Bensteel, welkom op onze community! Zou je eens kunnen resetten en een half uur bekabeld aangesloten kunnen laten? Daarmee moeten ze hun update goed kunnen installeren.

• May 21, 2025

Ik heb de witte super wifi punten. Moest volgens mail 20 seconden van stroom af en daarna weer aan.

Ik heb die mail ook gehad en velen met ons en ook bezitters van ExperiaWifi. Maar volgens een reactie van een andere moderator is het onzin. "Databasevervuiling" zou volgens hem de oorzaak kunnen zijn. Bovendien is de update van SW1's stopgezet vanwege de vele klachten, in afwachting van een nieuwe versie van de KPN Software, zo zei hij.

Anderzijds zou het (uitschakelen,) spanningsloos maken en weer inschakelen van Wi-Fi-versterkers niet tot problemen moeten leiden, bij mij niet iig. Ik doe dat wel eens vaker, bv om iets uit te proberen. Ik heb nav de mail ook de V10 en de ONT uit- en weer aangezet, zonder problemen.Â