Skip to main content
Beantwoord

In december een abonnement afgesloten: wanneer komt mijn welkomstcadeau?

  • 4 maart 2022
  • 9 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo, in december abonnement afgesloten, in januari ingegaan. Nog steeds geen tv cadeau ontvangen!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Vikash schreef:

Hoi @Robottevanger. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je nakijken. Ik zie in de orderbevestiging dat je een welkomstkorting van 6 maanden hebt gekregen i.p.v. een welkomstcadeau (TV). Heb je zelf de bevestigingsmail al bekeken?

Je kon als nieuwe klant kiezen uit verschillende welkomstcadeaus. Je kon kiezen uit 6 maanden korting of 2 Super WiFi punten of X-box Series S of een Philips Smart TV. Combineren van verschillende kortingen was helaas geen optie. De korting of het cadeau waar je voor gekozen hebt vindt je terug op de orderbevestiging. Ik kan je helaas niet verder helpen hierin.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Robottevanger. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je nakijken. Ik zie in de orderbevestiging dat je een welkomstkorting van 6 maanden hebt gekregen i.p.v. een welkomstcadeau (TV). Heb je zelf de bevestigingsmail al bekeken?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 maart 2022

Nee, dit is niet juist. We zijn over gestapt vanwege de aanbieding met de tv. Die 6 maanden korting is overal standaard. Ik heb reeds eerder contact gehad, vlak na de aansluiting, en toen werd mij verteld dat de tv 4 tot 6 weken na aansluiten zou worden bezorgd. Ik ga niet akkoord met alleen die 6 maanden korting. 

Ik zie graag uw reactie tegemoet. 

Groet, Rob Ottevanger


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16366 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2022
Vikash schreef:

Hoi @Robottevanger. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik kon het gelijk voor je nakijken. Ik zie in de orderbevestiging dat je een welkomstkorting van 6 maanden hebt gekregen i.p.v. een welkomstcadeau (TV). Heb je zelf de bevestigingsmail al bekeken?

Je kon als nieuwe klant kiezen uit verschillende welkomstcadeaus. Je kon kiezen uit 6 maanden korting of 2 Super WiFi punten of X-box Series S of een Philips Smart TV. Combineren van verschillende kortingen was helaas geen optie. De korting of het cadeau waar je voor gekozen hebt vindt je terug op de orderbevestiging. Ik kan je helaas niet verder helpen hierin.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Robottevanger schreef:

Nee, dit is niet juist. We zijn over gestapt vanwege de aanbieding met de tv. Die 6 maanden korting is overal standaard. Ik heb reeds eerder contact gehad, vlak na de aansluiting, en toen werd mij verteld dat de tv 4 tot 6 weken na aansluiten zou worden bezorgd. Ik ga niet akkoord met alleen die 6 maanden korting. 

Ik zie graag uw reactie tegemoet. 

Groet, Rob Ottevanger

Daar zal je denk ik weinig aan kunnen veranderen. Het is ‘of - of’ en niet ’en - en'. Zo is werd het destijds ook heel erg duidelijk op de site weergegeven. Je hebt een keuze gemaakt voor 6 maanden. Dat is niet overal standaard. Het is een welkomst-cadeau. Er zit dus helaas niets anders op dan het te accepteren. 


JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 349 reacties
  • 8 maart 2022

Yup je kunt kiezen voor korting op het abonnement of in plaats daarvan een cadeau, het is het een of het ander en niet beide. Zou een dure grap worden 😅


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 maart 2022

Ik zie het staan. Is mij destijds niet duidelijk geweest. Wel zie ik nu staan dat er een cashback van €75,- aan vast zit. Die zou dan nu wel mogen worden uitgekeerd. 


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
Robottevanger schreef:

Ik zie het staan. Is mij destijds niet duidelijk geweest. Wel zie ik nu staan dat er een cashback van €75,- aan vast zit. Die zou dan nu wel mogen worden uitgekeerd. 

Via welke site heb je besteld dan? KPN zelf doet volgens mij niet aan cashback. Sites als Breedbandwinkel en CashbackXL (of zoiets) doen dat wel. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 maart 2022

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Deze actie is niet vanuit KPN. Zoals ik al eerder aangaf hierboven kan ik je niet verder helpen hierin. Als je hier vragen over hebt kan je het beste contact opnemen met Telecombinatie.