Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing doorgeven lukt niet. Ik krijg foutmelding

  • 2 september 2022
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Kan iemand mij helpen met het doorgeven van de verhuizing? Via de website en app lukt het niet ivm een technische storing dat al een week duurt. Ik heb ook het telefoonnummer gebeld maar daar wordt ik door de bot doorverwezen naar de website waarna de verbinding wordt verbroken…

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @PaulienTNimma ,

Bel morgenochtend vanaf 8.00 weer met 0800-0402

Maar blijf dan aan de lijn. Of spreek in “ik ga verhuizen” 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38080 reacties
  • Antwoord
  • 2 september 2022

Hallo @PaulienTNimma ,

Bel morgenochtend vanaf 8.00 weer met 0800-0402

Maar blijf dan aan de lijn. Of spreek in “ik ga verhuizen” 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28121 reacties
  • 2 september 2022

@PaulienTNimma Je kunt inderdaad het beste bellen. We hebben een speciale verhuisdesk en die krijg je alleen telefonisch te pakken.