Skip to main content
Beantwoord

Installatie zou gratis zijn, maar nu toch kosten van installatiemonteur

  • November 20, 2022
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Er is bij mij afgelopen week, 18 nov,  KPN geïnstalleerd door een monteur. Dat zou gratis zijn maar binnen 2 dagen had ik al een factuur van de maandkosten plus installatie kosten van totaal 50 euro. Er is geen meerwerk geweest.

Ook lijkt het dat ik 20 nov meteen voor komende 4 weken betaal?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi @s.groeneweg en welkom op het KPN Forum.

Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de eerste factuur. We hebben een uitleg op onze website over de Maandfactuur van TV, Internet en Bellen.

Hier staat onder andere uitgelegd dat de startperiode berekend en een volle maand vooruit. De abonnementskosten worden altijd vooruit in rekening gebracht. Op een eerste factuur kunnen eenmalige kosten staan, zoals activatiekosten en kosten voor een monteur. Je vindt daar ook voorbeeldfacturen.

Mijn advies is om de monteursbon na te kijken: staan daar kosten berekend en zo ja, waarvoor precies? Check ook de 2e pagina van jouw factuur en de link met meer uitleg.

Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het dan weten. Als jij je klantgegevens invult in jouw forum profiel, dan kan ik eventueel ook met jou meekijken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 26, 2022

Hoi @s.groeneweg en welkom op het KPN Forum.

Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over de eerste factuur. We hebben een uitleg op onze website over de Maandfactuur van TV, Internet en Bellen.

Hier staat onder andere uitgelegd dat de startperiode berekend en een volle maand vooruit. De abonnementskosten worden altijd vooruit in rekening gebracht. Op een eerste factuur kunnen eenmalige kosten staan, zoals activatiekosten en kosten voor een monteur. Je vindt daar ook voorbeeldfacturen.

Mijn advies is om de monteursbon na te kijken: staan daar kosten berekend en zo ja, waarvoor precies? Check ook de 2e pagina van jouw factuur en de link met meer uitleg.

Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het dan weten. Als jij je klantgegevens invult in jouw forum profiel, dan kan ik eventueel ook met jou meekijken!