Ik heb post gekregen van KPN voor ene heer F. Aras voor het opzeggen van een abonnement. Daar ik hier al meerdere keren voor gebeld heb en hier niets aan gedaan wordt, probeer ik het zo. De laatste 14 jaar heeft hier geen F.Aras gewoond. De woningbouw kan dit ook niet meer nagaan omdat het te lang geleden is. Deze heeft blijkbaar zijn abonnement nooit opgezegd en al die jaren niet meer betaald. Ik woon pas op dit adres, en KPN wou eerst ook het internet niet aansluiten omdat deze meneer nog aangemeld staat. Ik vraag me af hoe dit kan? Blijkbaar hebben jullie hier nooit achteraan gezeten. Normaliter zou zo iemand allang een deurwaarder aan zijn deur gehad moeten hebben. Nu ben ik bij mijn laatste telefoontje ontzettend boos geworden, omdat jullie vol bleven houden dat deze meneer eerst afgesloten moest worden wilde ik aangesloten worden. Dit is inmiddels toch gebeurd. Nu krijg ik toch weer post van deze meneer. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen, want ik vind het nu toch wel heel vervelend worden!
Post van KPN ontvangen die niet voor mij is bedoeld
Beste antwoord door Liesbeth van KPN
Hoi
De retourdoos die je hebt ontvangen is vermoedelijk een automatische verzending geweest, nu jouw aansluiting wordt aangesloten en diegene zijn aansluiting wordt verwijderd. Het beste is om de post retour afzender te sturen met de melding ‘vertrokken’ of ‘verhuisd’ of ‘onbekend’. Dit wordt dan zo snel mogelijk verwerkt. Mocht je desondanks toch nog post krijgen (hou rekening met 1-2 weken verwerkingstijd) wil je dan je profiel invullen en een berichtje in dit topic plaatsen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.