Skip to main content
Beantwoord

Uitstel van betaling aanvragen op KPN website, mislukt steeds

  • 31 maart 2023
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Ik probeer mijn factuur een maand uit te stellen, alleen krijg ik steeds te zien dat het mis lukt is. 
Ook moet ik mijn oude postcode invoeren anders zegt hij gegevens onjuist kan het hier mee te maken hebben? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @D94 ,

Als het niet lukt via de website, bel dan naar 0800-0402 en spreek in “Collections”.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36686 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2023

Hallo @D94 ,

Als het niet lukt via de website, bel dan naar 0800-0402 en spreek in “Collections”.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23417 reacties
  • 2 april 2023

Hi @D94, welkom hier. 

Ik denk graag mee. 

Noordzee schreef:

Hallo @D94 ,

Als het niet lukt via de website, bel dan naar 0800-0402 en spreek in “Collections”.

Is het inmiddels gelukt om via Collections een afspraak te maken?