Skip to main content
Beantwoord

Vervalt mijn @planet e-mailadres na overstap naar Budget?

  • May 3, 2023
  • 3 reacties
  • 195 keer bekeken

Pierre Janssens
Nieuwkomer

Ik heb al jaren een …..@planet.nl emailadres, heb ik al gehad toen ik nog bij Ziggo zat.
Nu ben ik de afgelopen 10 jaren bij KPN geweest, maar ben nu overgegaan op Budget.

Vervalt mijn planet.nl emaildres nu?
ik heb hem gekoppeld in Outloop dus log nooit in via KPN webmail.

Zoals ik al zei had ik dit emailadres al voordat ik bij KPN zat

 

Beste antwoord door wjb

Toen je nog bij Ziggo zat had je vast geen @planet.nl adres immers dat was het domein van de internet provider "Planet Internet" en dat was altijd al een onderdeel van KPN.

Als jij jouw @planet.nl adres wilt behouden dan zal je een e-mail only abonnement bij KPN moeten houden waar je dat email adres onderbrengt. Dit is niet goedkoop met €7,50 per maand.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 3, 2023

Toen je nog bij Ziggo zat had je vast geen @planet.nl adres immers dat was het domein van de internet provider "Planet Internet" en dat was altijd al een onderdeel van KPN.

Als jij jouw @planet.nl adres wilt behouden dan zal je een e-mail only abonnement bij KPN moeten houden waar je dat email adres onderbrengt. Dit is niet goedkoop met €7,50 per maand.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 3, 2023

Hallo @Pierre Janssens ,

Je had eigenlijk tijdens het gesprek over het opzeggen van jouw abonnement gelijktijdig een abonnement moeten afsluiten op het e-mail-only-abonnement. Dat kost 7,50 per maand. 
 

Mogelijk lukt het jou nog als je nu nogmaals naar 0800-0402 belt? Maar ik geef geen garantie, want eigenlijk ben je te laat. 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 3, 2023

Je had eigenlijk tijdens het gesprek over het opzeggen van jouw abonnement gelijktijdig een abonnement moeten afsluiten op het e-mail-only-abonnement. Dat kost 7,50 per maand. 

Mogelijk lukt het jou nog als je nu nogmaals naar 0800-0402 belt? Maar ik geef geen garantie, want eigenlijk ben je te laat. 

Het standaard antwoord is inderdaad “omzetten naar e-mail only alleen bij opzeggen internet”, maar het volgende topic laat zien dat het ook later nog lukt. Daar is gebeld met 0800-0402 en gevraagd naar afd. opzeggingen. Die hebben een ticket aangemaakt naar een achterliggende afdeling met het gewenste resultaat.