Skip to main content
Beantwoord

Netflix bedrag op factuur klopt niet

  • August 25, 2023
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik krijg op mijn rekening online aankopen (Netflix) € 15,99 en betaal aan Netflix € 7,99 Dat klopt niet

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Ronald Geskus, welkom op het forum. 

Ik verwacht dat dit om je factuur gaat van je mobiele telefoon. Klopt dit? Dan heb je dit ook via je mobiel aangezet en ze je dit daar ook weer uit moeten zetten als je dit zelf aan Netflix direct betaalt. 

Welke toestel heb je precies? Dan denk ik mee. 

Ik hoor graag van je. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2023

Hi @Ronald Geskus, welkom op het forum. 

Ik verwacht dat dit om je factuur gaat van je mobiele telefoon. Klopt dit? Dan heb je dit ook via je mobiel aangezet en ze je dit daar ook weer uit moeten zetten als je dit zelf aan Netflix direct betaalt. 

Welke toestel heb je precies? Dan denk ik mee. 

Ik hoor graag van je. 


  • Auteur
  • Helper
  • September 4, 2023

De vorige maand was het ook verkeerd berekend en toen was het al teruggestort. Nu gebeurt weer dat ik dubbel betaal. Ik heb er al over gebeld en het zou geregeld worden.
Ik snap dan niet dat ik nu deze mail krijg
Ronald


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Welke mail bedoel je precies?