Skip to main content
Antwoord

Recommerce, bonus niet ontvangen

  • October 9, 2023
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Goedemorgen 

Ook ik heb mijn toestel geretourneerd naar recommerce en tot op heden nog niet mijn bonus ontvangen.

ik heb denk ik wel 10x met kpn contact gezocht maar die konden niks waarmaken heb echt alles geprobeerd. 
de laatste keer dat ik contact met hun had beloofde kpn mij dat het verrekend zou worden met het laatste factuur.

je raad het al dat is nog niet gebeurd…….. 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Juffie restyle! Gezien dat door een KPN medewerker is toegezegd het bedrag te vergoeden wil ik je vragen je profiel in te vullen. Laat in de persoonlijke opmerkingen weten wanneer het gesprek met de klantenservice heeft plaatsgevonden. Laat ook weten je met een mannelijke of vrouwelijke medewerker hebt gesproken. En als je een naam hebt zou dat ook helpen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2023

Hi @Juffie restyle! Gezien dat door een KPN medewerker is toegezegd het bedrag te vergoeden wil ik je vragen je profiel in te vullen. Laat in de persoonlijke opmerkingen weten wanneer het gesprek met de klantenservice heeft plaatsgevonden. Laat ook weten je met een mannelijke of vrouwelijke medewerker hebt gesproken. En als je een naam hebt zou dat ook helpen.