Skip to main content
Beantwoord

Waarom zijn mijn kosten internet abbonement 100/100 hoger dan op de website?

  • 12 oktober 2023
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

Beste meneer, mevrouw, 

Waarom zijn mijn maandelijkste internetkosten voor 100/100 download upload 49,22 EURO en wanneer ik ditzelfde abbonement opnieuw zou afsluiten 42,50 EURO (en dan negeer ik de aanbieding voor nieuwe klanten nog)?

Kunnen jullie dit corrigeren of kan ik dit zelf ergens aanpassen?

Mvg, 

Lisa

Beste antwoord door Ik_Combineer

Jules. schreef:

Bedankt Joep. Valt dit ook vanuit het buitenland (US) te regelen? 

Dan wordt het erg lastig. Uw kunt volgens mij niet via de MijnKPN op de nieuwe propositie overstappen. U zou kunnen bellen met KPN maar dit is denk ik een heel stuk duurder dan die paar euro die u bespaart. Verstandiger als u belt met KPN wanneer u terug bent in Nederland.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22050 reacties
  • 12 oktober 2023

U kunt het abonnement wijzigen via de klantenservice 0800-0402.  Dit kan alleen telefonisch. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 12 oktober 2023

Bedankt Joep. Valt dit ook vanuit het buitenland (US) te regelen? 


Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4409 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2023
Jules. schreef:

Bedankt Joep. Valt dit ook vanuit het buitenland (US) te regelen? 

Dan wordt het erg lastig. Uw kunt volgens mij niet via de MijnKPN op de nieuwe propositie overstappen. U zou kunnen bellen met KPN maar dit is denk ik een heel stuk duurder dan die paar euro die u bespaart. Verstandiger als u belt met KPN wanneer u terug bent in Nederland.


  • 0 reacties
  • 12 oktober 2023
Jules. schreef:

Beste meneer, mevrouw, 

Waarom zijn mijn maandelijkste internetkosten voor 100/100 download upload 49,22 EURO en 

 

In antwoord op het waarom onder andere vanwege de inflatiecorrectie. En u heeft naar alle waarschijnlijkheid nog een Hussel abonnement.


Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Jules. en welkom op het forum!

Ik hoop dat je een mooie tijd hebt in de USA. Zodra je terug bent kan je ons inderdaad het beste even bellen, dan kijken we met je mee naar je abonnement. Vermoedelijk heb je op dit moment nog een ander abonnement.