Skip to main content
Beantwoord

Na opzegging abonnement krijg nog steeds facturen

  • November 15, 2023
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo, ik heb geen abonnement meer bij KPN, deze is stopgezet en ik ontvang nog steeds facturen en het geld voor het abonnement wordt van mijn rekening afgeschreven.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Nati, het is druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Het belangrijkst bij een opzegging is eerst controleren of je een bevestiging van de opzegging hebt gekregen. Het kan kort daarna nog gebeuren dat je een standaard factuur ontvangt. Je ontvangt uiterlijk een maand na opzegging de slotnota, waarop teveel betaalde abonnementskosten worden verrekend. Je leest er alles over in dit artikel:

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Nati, het is druk op het forum op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen.

Het belangrijkst bij een opzegging is eerst controleren of je een bevestiging van de opzegging hebt gekregen. Het kan kort daarna nog gebeuren dat je een standaard factuur ontvangt. Je ontvangt uiterlijk een maand na opzegging de slotnota, waarop teveel betaalde abonnementskosten worden verrekend. Je leest er alles over in dit artikel:

Â