Ik heb mijn Alles in 1 abonnement na heel veel jaren klant te zijn geweest bij Hetnet.nl al op 27 aug 2023 per 29 september opgezegd omdat ze zomaar ineens met de Homepages waren gestopt en per 1 oktober overgestapt naar Ziggo die toen net een heel mooie aanbieding had, namelijk 1 jaar lang hetzelfde als wat ik bij KPN zou hebben maar bij Ziggo voor 50%.
Echter door een systeemfout bij KPN werd mijn opgezegde abonnement ongewild weer door KPN zelf geactiveerd.
Na contact te hebben opgenomen met medewerker Dishaino van KPN werd me door hem de belofte gedaan dat alles wat na de datum van 30 september onterecht van mijn rekening was gehaald gecrediteerd zou worden en dat zou een totaal bedrag van 115 euro zijn (de vooruit betaling september +13dagen) en excuses voor de gemaakte fout.
Maar de €115 die gecrediteerd werd, werden vervolgens meteen weer verminderd met een abonnement bedrag van €82,99 oktober zodat daar nog maar €32 van over bleef en een maand later kreeg ik weer een afschrijving van €82,99 voor november voor mijn kiezen.
Beste KPN medewerker los dit nu eens eindelijk netjes op, zoals ik ook jaren lang mijn plicht aan u heb voldaan.