Skip to main content
Beantwoord

Problemen met activeren van Netflix, melding link werkt niet

  • March 8, 2024
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Anitaow
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedemiddag,

 

Wij hebben problemen met het activeren van Netflix.

Er is al wel een bedrag afgeschreven via de KPN nota, maar zodra ik probeer te activeren krijg ik de melding dat de link niet werkt.

Met een medewerker van Netflix alles doorgenomen, maar volgens haar moet het echt bij jullie liggen.

 

Kunnen jullie me hierbij helpen?

Anita Rikkert

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Anitaow, welkom terug. 

Als je Netflix besteld krijg je een activatiemail van ons met een link naar de de activatiepagina. Op die pagina log je in met je KPN ID, en daarna kun je Netflix activeren met een bestaand Netflix account, of een nieuwe aanmaken. Dit activeren van Netflix kan alleen vanaf je eigen KPN verbinding.

Jij krijgt een melding dat de link niet werkt, wanneer krijg je die? Is dat al gelijk met de link naar de activatiepagina?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 11, 2024

Hoi @Anitaow, welkom terug. 

Als je Netflix besteld krijg je een activatiemail van ons met een link naar de de activatiepagina. Op die pagina log je in met je KPN ID, en daarna kun je Netflix activeren met een bestaand Netflix account, of een nieuwe aanmaken. Dit activeren van Netflix kan alleen vanaf je eigen KPN verbinding.

Jij krijgt een melding dat de link niet werkt, wanneer krijg je die? Is dat al gelijk met de link naar de activatiepagina?