Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het e-mailadres waar de facturen naar worden gestuurd wijzigen?

  • March 26, 2024
  • 2 reacties
  • 781 keer bekeken

Ik ontvang facturen op e-mail adres X en wil dit graag wijzigen. In mijn KPN staat het nieuwe e-mail adres al gewoon dus ik begrijp niet waarom ik de facturen nog ontvang op het verkeerde e-mail adres

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Emmavdv 

 

Het profiel van MijnKPN staat los van de gekoppelde producten, niet iedereen wil de facturen naar hetzelfde e-mailadres. Per gekoppeld product zou je zelfs een ander e-mailadres kunnen hebben.

Om het factuur e-mailadres van een product te laten wijzigen moet je nog steeds contact opnemen met KPN via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00).
Het zou inderdaad veel handiger zijn als je dat zelf zou kunnen wijzigen per product.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 26, 2024

Als je het in je profiel van MijnKPN al aangepast hebt, kan het nog even duren voordat het tot alle systemen van KPN doorgedrongen is @Emmavdv 

Anders even bellen met 0800 0402.


  • Antwoord
  • March 26, 2024

Hallo @Emmavdv 

 

Het profiel van MijnKPN staat los van de gekoppelde producten, niet iedereen wil de facturen naar hetzelfde e-mailadres. Per gekoppeld product zou je zelfs een ander e-mailadres kunnen hebben.

Om het factuur e-mailadres van een product te laten wijzigen moet je nog steeds contact opnemen met KPN via de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00).
Het zou inderdaad veel handiger zijn als je dat zelf zou kunnen wijzigen per product.