Skip to main content
Vraag

Problemen met opnames gehad, kan ik een compensatie krijgen?

  • May 2, 2024
  • 9 reacties
  • 89 keer bekeken

Nu de problemen zo lang aanhouden en nogal wat impact hebben door het missen van zo veel programma’s of delen daarvan, lijkt een compensatie wel op zijn plaats. Niet opnieuw films uitzoeken waarbij je genre er maar net bij moet zitten. Restitutie van abonnementsgeld of tenminste een gedeelte daarvan, lijkt me een goede optie.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 2, 2024

Dit wordt niet gecompenseerd, want je kon gewoon tv kijken. Alleen bij niet-werkende diensten, zoals tv kijken, internet of vaste telefoon heb je onder voorwaarden recht op compensatie, is dus in dit geval niet aan de orde.

KPN is bezig met een hersteloperatie, zie het betreffende storingstopic daarover en heb je je (meeste) opnamen weer terug, ik lees binnen het forum dat je zelfs verwijderde opnamen weer terug ziet. @Asiel 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 3, 2024

Blijft toch raar: ik kon inderdaad wel gewoon tv kijken, maar niet alles wat ik opgenomen heb met een goede reden om te bekijken als het me uitkomt. ik betaal extra voor Opnemen en nu mis ik veel; vooral ook delen uit series en dat is kwalijk. Dus lijkt me restitutie van een deel van de extra betaling op zijn plaats als het probleem niet opgelost wordt. (wat inderdaad nog niet het geval is!)

 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 3, 2024

Dan vraag je compensatie aan @Asiel . Succes.

 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er was afgelopen 19 op 20 april een storing met tv kijken. De storing zelf is toen opgelost maar het gevolg was missende opnames bij een deel van de klanten.

Ten eerste excuses voor deze storing en de nasleep ervan. De herstelactie van afgelopen donderdag 2 mei is afgerond. Alle opnames zouden weer beschikbaar moeten zijn. Het kan in een enkel geval helaas wel voorkomen dat er een opname mist, en/of dat reeds verwijderde opnames weer terug zijn.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 8, 2024

Beste Jeroen, 

helaas is bij mij de herstelactie niet gelukt. Ik had gisteren nog telefonisch contact met een medewerker die me meldde dat er nog geen actie ondernomen was,maar dat ik bericht zou krijgen als dat wel zo was.

ik mis niet zo maar een opname, maar vooral hele delen van opgenomen series en dat is behoorlijk irritant. Van met name Flikken Maastricht en De Verraders is de eerste helft helemaal verdwenen.

ik hoop oprecht dat er verder gepuzzeld wordt om dit allemaal op te lossen.

Asiel


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dan heb ik slecht nieuws voor je @Asiel. De herstelacties zijn al klaar. De opnames die je nu dan nog mist, zijn helaas dan weg/kwijt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 10, 2024

Dan ben ik wederom zeer teleurgesteld!!

 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 10, 2024

Dan ben ik wederom zeer teleurgesteld!!

 

Dat is het risico van ‘in the cloud’ werken @Asiel , daarom heb ik ook nog geen privé-byte in the cloud staan, alles op eigen apparatuur buiten internet om.

Maar in het geval van KPN-tv kun je helaas niet zonder the cloud, en dan kan het dus wel eens mis gaan, helaas.

Via Digitenne en de kabelboer kun je nog een HDD op je tv aansluiten voor je opnamen, bij KPN kan dat helaas niet (meer).


  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 10, 2024

Ja,, jammer dan! Bedankt voor je reactie