Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding aanvragen voor 5 dagen zonder internet

• May 21, 2024
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Ik heb vanaf vrijdag 17 mei de hele dag tot en met vandaag (dinsdag) 21 mei (21:00 ‘s avonds) geen gebruik kunnen maken van internet & tv van KPN. De monteur die vrijdag geweest is zou ervoor zorgen dat ik mijn noodpakket de volgende dag (zaterdag) zou krijgen, echter kwam die pas vanmiddag. Tevens heb ik de 5 dagen alles op 5G moeten doen, wat me ook behoorlijk wat geld gaat kosten. Graag wil ik een compensatie vergoeding voor de 5 dagen zonder internet en tv.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community @Cooper8791. De storing is gelukkig weer opgelost begrijp ik, gelukkig. Een vergoeding voor een storing kan je online aanvragen: Vergoeding bij een netwerkstoring.

Als het via die weg niet lukt kan je ons het beste bellen op 0800-0402. Een collega kan dan direct met je meekijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Cooper8791. De storing is gelukkig weer opgelost begrijp ik, gelukkig. Een vergoeding voor een storing kan je online aanvragen: Vergoeding bij een netwerkstoring.

Als het via die weg niet lukt kan je ons het beste bellen op 0800-0402. Een collega kan dan direct met je meekijken.